نحوه استفاده از نمونه کارها دیجیتال با Book Creator


آیا قصد دارید در سال تحصیلی امسال پورتفولیوهای دیجیتال را معرفی کنید؟ Book Creator ابزار فوق‌العاده‌ای است که معلمان می‌توانند از آن برای ثبت سفرهای یادگیری دانش‌آموز استفاده کنند. این یک پلتفرم سازگار و دانش‌آموز پسند است که می‌توانید در طول سال تحصیلی از آن استفاده کنید. من دوست دارم چقدر برای پروژه های دانشجویی انعطاف پذیر است، به ویژه برای گرفتن مجموعه ای از کارهای دانشجویی.

آغاز سال تحصیلی زمان مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با مفهوم پورتفولیو دیجیتال است. آنها می توانند کتاب الکترونیکی خود را تنظیم کنند تا فضایی برای مستندسازی یادگیری خود از روز اول داشته باشند. یا می‌توانند شروع به جمع‌آوری پروژه‌ها برای قرار دادن در یک کتابخانه نمونه کارها کنند – یک گزینه جدید در Book Creator. رابط کاربری ساده Book Creator به دانش‌آموزان در هر سنی اجازه می‌دهد تا یادگیری خود را در یک مجموعه دیجیتال به نمایش بگذارند و جشن بگیرند.

امروز در وبلاگ، نحوه استفاده از Book Creator را برای نمونه کارهای دیجیتالی در هر زمینه موضوعی در هر سنی بررسی خواهیم کرد!

نمونه کارها دیجیتال با ایجاد کتاب

الگوی نمونه کارها آموزشی Book Creator با پس‌زمینه شبکه‌ای و گرافیک بازیگوش، ایده‌آل برای دانش‌آموزان برای پیگیری و نمایش پیشرفت تحصیلی خود. این الگو شامل مناطق قابل تنظیم برای اطلاعات دانش آموزان و عناصر هنری است.الگوی نمونه کارها آموزشی Book Creator با پس‌زمینه شبکه‌ای و گرافیک بازیگوش، ایده‌آل برای دانش‌آموزان برای پیگیری و نمایش پیشرفت تحصیلی خود. این الگو شامل مناطق قابل تنظیم برای اطلاعات دانش آموزان و عناصر هنری است.

اگر مدتی است که وبلاگ و پادکست را دنبال کرده اید، می دانید که من از طرفداران فوق العاده Book Creator هستم. من این شانس را داشتم که در گذشته با تیم آنها برای ایجاد منابع برای معلمان کار کنم. و من عاشق به اشتراک گذاشتن این ابزار پویا و خلاق با مربیان و دانش آموزان هستم. بنابراین، امروز بسیار هیجان‌زده هستم که به نحوه استفاده مربیان از Book Creator برای نمونه کارهای دیجیتالی توجه کنم.

از هر سنی، دانش‌آموزان می‌توانند یک نمونه کار دیجیتالی را در Book Creator راه‌اندازی کنند. سپس آنها یک پلتفرم خواهند داشت که در کنار آنها حرکت می کند. از دانش‌آموزان مهدکودک یا دبستان گرفته تا فارغ‌التحصیلی، می‌توانید از نمونه کارهای دیجیتالی به روشی استفاده کنید که با نیازهای گروه شما مطابقت دارد. و اکنون یک ویژگی جدید وجود دارد که به دانش‌آموزان کتابخانه My Portfolio خودشان را در Book Creator برای مشتریان دامنه (مدرسه و منطقه) می‌دهد. با این ویژگی جدید، نمونه کارها آنها سال به سال با آنها می ماند!

رابط کاربری دانش آموز پسند Book Creator استفاده از آن را در مقطع ابتدایی به اندازه کافی آسان می کند اما برای دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان به اندازه کافی پیچیده است. سازگاری و انعطاف پذیری این پلتفرم یکی از دلایلی است که من دوست دارم آن را با معلمان به اشتراک بگذارم. معلمان می توانند از طریق تنظیمات کتابخانه خود کنترل کنند که آیا دانش آموزان می توانند کتاب ها را به مجموعه خود اضافه کنند. کتابخانه نمونه کار آنها می تواند آنها را از اولین سالی که شروع می کنند (شاید مهدکودک یا کلاس اول) تا فارغ التحصیلی دنبال کند.

افزایش تعامل با نمونه کارها دیجیتال

وقتی Book Creator را باز می‌کنید، فوراً خواهید دید که چگونه مرکز عالی برای نمایش آثار در همه رسانه‌ها، موضوعات و نمرات است. دانش‌آموزان می‌توانند برای افزودن به صفحات خود عکس بگیرند یا فیلم ضبط کنند، از صدا به متن یا ضبط‌های صوتی و موارد دیگر استفاده کنند. همچنین گزینه ای برای حاشیه نویسی یک تصویر، کشیدن یک تصویر، یا استفاده از سازمان دهنده های گرافیکی وجود دارد.

کتاب خالق همچنین به اندازه کافی در دسترس است تا به دانش‌آموزان با نیازهای خاص و زبان‌آموزان چندزبانه اجازه رشد دهد. گزینه هایی برای افزودن متن جایگزین به هر تصویری در صفحه و امکان افزودن زیرنویس به ویدیوها را خواهید یافت. حتی یک راه سریع برای دسترسی به فونت Open Dyslexic وجود دارد. این ویژگی ها تضمین می کند که هر دانش آموز دقیقاً آنچه را که برای نمایش و جشن گرفتن یادگیری خود نیاز دارد، دارد.

الگوی پرتره خالق کتاب از یک فارغ التحصیل، دارای یک دایره تقسیم‌بندی شده با نمادهایی برای شایستگی‌های مختلف. این الگو از دانش آموزان در ایجاد نمونه کارها دیجیتالی دقیق که منعکس کننده مهارت ها و دستاوردهای آنها است، پشتیبانی می کند.الگوی پرتره خالق کتاب از یک فارغ التحصیل، دارای یک دایره تقسیم‌بندی شده با نمادهایی برای شایستگی‌های مختلف. این الگو از دانش آموزان در ایجاد نمونه کارها دیجیتالی دقیق که منعکس کننده مهارت ها و دستاوردهای آنها است، پشتیبانی می کند.

یکی از دلایلی که Book Creator همیشه در فهرست ابزارهای من برای به اشتراک گذاشتن با معلمان قرار دارد، این است که چگونه با ابزارهای دیگر نیز کار می کند. این امر آن را به ویژه برای دانش‌آموزانی که ممکن است یک مصنوع یادگیری دیجیتالی (مانند فیلم، تصویر یا پادکست) را در ابزار دیگری ایجاد کنند، به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند. آن‌ها می‌توانند پیوندی را به مجموعه دیجیتالی خود که با Book Creator ساخته شده، به چیزی که در ابزار مورد علاقه EdTech دیگری ایجاد کرده‌اند، جاسازی کنند، آپلود کنند، یا اضافه کنند.

شروع به استفاده از نمونه کارها دیجیتال با Book Creator

الگوی Book Creator's Introduce Yourself با فضایی برای عکس و فیلدهایی برای جزئیات شخصی، دانش آموزان را قادر می سازد تا نمونه کارها دیجیتالی خود را با لمس شخصی شروع کنند. این الگو همچنین شامل دستورالعمل هایی برای ضبط یک مقدمه است.الگوی Book Creator's Introduce Yourself با فضایی برای عکس و فیلدهایی برای جزئیات شخصی، دانش آموزان را قادر می سازد تا نمونه کارها دیجیتالی خود را با لمس شخصی شروع کنند. این الگو همچنین شامل دستورالعمل هایی برای ضبط یک مقدمه است.

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید پورتفولیوها را بخشی از روال خود در این سال تحصیلی کنید. کتاب خالق به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا مطابق با نیازهای دانش آموزان تکامل یابد و به هر دوی شما امکان می دهد نحوه نشان دادن پیشرفت را در طول زمان انتخاب کنید. دانش‌آموزان ممکن است در یک ترم، یک سال تحصیلی یا کل سفر یک سال تحصیلی به‌روزرسانی‌ها را به اشتراک بگذارند.

همانطور که من عاشق استفاده از Book Creator به عنوان یک ابزار باز با بوم خالی آن هستم، اگر می خواهید ساختار بیشتری را برای دانش آموزان ارائه دهید، Book Creator قالب هایی را در دسترس کاربران قرار داده است. این قالب‌های جدید می‌توانند به شما و دانش‌آموزانتان کمک کنند تا با نمونه کارها دیجیتال شروع کنید. یک نسخه ساده‌تر برای کار با دانش‌آموزان جوان‌تر یا زمانی که برای اولین بار در حال کاوش در مجموعه‌های دیجیتال هستید، عالی است.

برای معلمانی که با دانش‌آموزان مسن‌تر کار می‌کنند یا به دنبال چیزی پیچیده‌تر هستند، گزینه دیگری با استفاده از رویکرد “پورتفولیو یک فارغ‌التحصیل” وجود دارد. در پایین این صفحه فرود، می‌توانید الگوها را ورق بزنید تا تمام صفحاتی را که خود و دانش‌آموزانتان می‌توانید سفارشی کنید، ببینید. این الگوها برای ارتقای نمونه کارهای دیجیتالی به سطح بعدی در کلاس شما عالی هستند.

برای شروع کار با پورتفولیوهای دیجیتال آماده اید؟ درباره نحوه استفاده از Book Creator برای نمونه کارها و دسترسی به الگوهای جدید آنها بیشتر بیاموزید. من نمی توانم صبر کنم تا ببینم شما و دانش آموزانتان در این سال تحصیلی چه خلق می کنید!

دیدگاهتان را بنویسید