6 کتاب درباره هوش مصنوعی برای کودکان


آیا امسال دانش آموزان را با هوش مصنوعی آشنا می کنید؟ اگرچه دانش آموزان شما ممکن است همه از چت ربات استفاده نکنند یا با ابزارهای هوش مصنوعی تعامل نداشته باشند، مفهوم هوش مصنوعی مفهومی است که آنها در داخل و خارج از مدرسه با آن مواجه خواهند شد. به عنوان معلم کلاس، من عاشق استفاده از صدای بلند برای آشنا کردن دانش آموزان با مفاهیم جدید بودم. کتاب‌هایی با صدای بلند درباره هوش مصنوعی برای بچه‌ها وجود دارد که می‌توانید امسال با کلاس خود به اشتراک بگذارید.

ایده این پست وبلاگ با یک ایمیل شروع شد. ناشر دو مورد اول لیست امروز با من تماس گرفت تا علاقه من را بسنجد. آنها پیشنهاد کردند نسخه‌هایی از این دو کتاب را همراه با هم بفرستند و به‌عنوان یکی از طرفداران مجموعه‌های «دانشگاه بچه» به راحتی می‌توانم بگویم «بله». من دسته ای از کتاب های دیگر آنها را به خانواده و دوستان هدیه داده ام، از جمله بلاک چین برای نوزادان و ABCs of Economics. سپس، تعداد انگشت شماری کتاب درباره هوش مصنوعی سفارش دادم و چندین کتاب را به لیست زیر اضافه کردم.

آموزش هوش مصنوعی به کودکان

من امسال گفتگوهای زیادی با مربیان درباره نقش هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری داشته ام. در کارگاه‌های آموزشی، وبینارها و سخنرانی‌های اصلی من، اغلب سؤالاتی در مورد چگونگی آماده‌سازی دانش‌آموزان برای دنیای هوش مصنوعی مطرح می‌شود. ممکن است تصمیم بگیرید که درس یا فعالیتی را که آنلاین پیدا کرده اید معرفی کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد:

  • من امسال The Achievery را در وبلاگ قرار دادم و آنها منابع رایگان زیادی با موضوع هوش مصنوعی دارند. این پست شامل چند درس برای کشف است.
  • تیم Adobe Education نیز منابعی برای آموزش هوش مصنوعی به بچه ها دارد. من با تیم آنها برای به اشتراک گذاشتن Adobe Express کارهایی انجام داده ام و دوست دارم به این مجموعه از درس ها در مورد هوش مصنوعی اشاره کنم.

6 کتاب کودکان درباره هوش مصنوعی

علاوه بر این منابع دیجیتالی، من شش کتاب با صدای بلند درباره هوش مصنوعی دارم که برای بچه‌ها طراحی شده است. بیایید با هم نگاهی به لیست بیندازیم!

هوش مصنوعی برای نوزادان

این پرایمر سریع درباره آنچه که هوش مصنوعی است (و نیست) واقعاً برای هر سنی مناسب است. این کتاب تابلو به وضوح با در نظر گرفتن “کودک” طراحی شده است، همانطور که می توانید از تصاویر ساده در صفحات مشاهده کنید. ممکن است روزی هوش مصنوعی برای نوزادان را با صدای بلند برای یک کودک پیش دبستانی بخوانید. و سپس از آن برای شروع درس هوش مصنوعی با دانش آموزان راهنمایی در روز بعد استفاده کنید. اگر دومی را انتخاب کنید، مطمئناً به مکالمه ساده‌تر می‌شود.

ABCs of Artificial Intelligence (کتاب تابلو)

من واقعاً عاشق یک کتاب ABC هستم، که در آن واژگان حول یک موضوع سازماندهی شده است به طوری که هر حرف از الفبا به یک کلمه واژگان متصل می شود. این تابلو، ABCs of Artificial Intelligence، پر از تعاریف و زمینه واضح برای هر کلمه است. اگر عضو هوش مصنوعی من در عضویت آموزش هستید، می دانید که من عاشق برجسته کردن کلمات جدید در هر ماه هستم. این کتاب برای یافتن لغات واژگانی برای معرفی به دانش آموزان نیز بسیار مناسب است. به عنوان مثال، اگر در حال انجام یک “ماه هوش مصنوعی” هستید، ممکن است هر روز یک حرف (یا دو) به همراه کلمه واژگان مربوطه را برجسته کنید.

تصویری از فهرست انتخاب‌شده شامل ۶ کتاب درباره هوش مصنوعی برای کودکان، از جمله عناوینی مانند «هوش مصنوعی برای نوزادان» و «ABCs of Artificial Intelligence».تصویری از یک فهرست انتخاب‌شده شامل ۶ کتاب درباره هوش مصنوعی برای کودکان، از جمله عناوینی مانند «هوش مصنوعی برای نوزادان» و «ABCs of Artificial Intelligence».

هوش مصنوعی برای کودکان

این کتاب تصویری سریع یک نمای کلی ساده و زیبا از هوش مصنوعی ارائه می دهد. هوش مصنوعی برای بچه‌ها بخشی از سری Tinker Toddlers است، اما من احساس می‌کنم که می‌توانید از آن برای ایجاد مکالمه در مورد هوش مصنوعی با کودکان در هر سنی استفاده کنید. این کتاب شومیز شامل یک واژه نامه با پانزده کلمه واژگان در پشت نیز می باشد.

کتاب فعالیت های هوش مصنوعی STEM Starters for Kids

با فعالیت‌های مربوط به رایانه و هوش مصنوعی، این کتاب کار برای دانش‌آموزان برای استفاده مستقل یا با پشتیبانی است. کتاب فعالیت هوش مصنوعی STEM Starters for Kids یک کتاب بلندخوان نیست. با این حال، من می‌خواستم آن را در این مورد بگنجانم، زیرا برخی از قسمت‌های کوتاه و فعالیت‌هایی را برای دانش‌آموزان برای کاوش فراهم می‌کند. یک کلید پاسخ در پشت وجود دارد و می‌توانید از آن برای جمع‌آوری ایده‌ها برای کل کلاس یا درس گروه کوچک استفاده کنید.

هوش مصنوعی: ماشین‌های متفکر و ربات‌های هوشمند با فعالیت‌های علمی برای کودکان

این کتاب چندین سال پیش منتشر شد، اما هنوز فکر می‌کنم ارزش گنجاندن آن در فهرست را دارد. هوش مصنوعی: ماشین‌های متفکر و ربات‌های هوشمند با فعالیت‌های علمی برای کودکان شامل اطلاعات زیادی است که به شما و دانش‌آموزانتان مقدمه‌ای درباره این موضوع می‌دهد. فعالیت هایی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید، و حتی کمیک استریپ هایی برای کمک به باز کردن ایده ها.

ABC های هوش مصنوعی (شومیز)

این کتاب شومیز از قالب سنتی کتاب ABC پیروی می کند و راهی عالی برای شما و دانش آموزان شما برای کشف واژگان مرتبط با هوش مصنوعی خواهد بود. اگر در آینده یک کتاب ABC ایجاد کنند، ABC های هوش مصنوعی ممکن است به عنوان الگویی برای پروژه دانش آموزی یا کلاسی عمل کنند. ای کاش این کتاب دارای نقل قول یا کمی اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر و اینکه آیا آنها توسط هوش مصنوعی تولید شده اند یا نه.

لیست کتاب های امروزی در مورد هوش مصنوعی پر از گزینه های مختلف برای انتخاب است. لینک‌هایی به آمازون در بالا اضافه کردم و می‌توانید کتاب‌ها و توصیه‌های بیشتری را در ویترین فروشگاهم پیدا کنید. و البته، اگر کتاب مورد علاقه ای در مورد هوش مصنوعی برای بچه ها دارید، مطمئناً دوست دارم همه چیز را در مورد آن بشنوم! می توانید با پاسخ دادن به خبرنامه هفتگی من یک ایمیل برای من ارسال کنید (اینجا ثبت نام کنید). یا می توانید یک DM سریع در اینستاگرام برای من ارسال کنید.

پست های بیشتری با نکات هوش مصنوعی پیدا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید