استفاده از پادکست برای توسعه حرفه ای با مت اسمیت – Easy EdTech Podcast 278


در این قسمت، مت اسمیت، متخصص فناوری آموزشی، برای به اشتراک گذاشتن استراتژی‌هایی برای ایجاد یک محیط یادگیری حرفه‌ای انعطاف‌پذیر و جذاب از طریق کاوش در پادکست، به اشتراک می‌گذارد. شما نحوه انتخاب و استفاده از پادکست ها را برای ایجاد تجربیات یادگیری سفارشی که به رشد مربیان کمک می کند، کشف خواهید کرد. چه یک مربی باتجربه باشید و چه تازه سفر خود را شروع کرده اید، این قسمت بینش های ارزشمندی را در مورد استفاده از پادکست ها برای پیشرفت حرفه ای ارائه می دهد.

گوش بده به قسمت پادکست در پلتفرم مورد علاقه شما:

نکاتی برای استفاده از پادکست برای توسعه حرفه ای

  • پادکستی را به اشتراک بگذارید که به اهداف یادگیری حرفه ای شما مرتبط است.
  • اجازه دهید شرکت کنندگان به بهترین شکل برای آنها گوش دهند، شاید برای پیاده روی.
  • توصیه ها و استراتژی هایی را برای جستجوی پادکست های عالی به اشتراک بگذارید.

حمایت شده توسط صفحات برنامه ریز هفتگی رایگان من

این قسمت توسط صفحات برنامه ریز هفتگی رایگان من حمایت می شود! من مجموعه ای از صفحات برنامه ریز قابل دانلود را برای شما ایجاد کرده ام که می توانید از امروز استفاده کنید. این یک راه عالی برای سازماندهی ماندن در سال جدید یا هر زمانی است که دوست دارید. آنها را چاپ کنید تا در برنامه و وظایف روزانه خود بنویسید، یا از فایل روی رایانه لوحی یا رایانه خود برای پیگیری لیست کارهای خود و تعیین اولویت های روزانه خود استفاده کنید. این صفحات برنامه ریز کاملا رایگان هستند و می توانید آنها را در classtechtips.com/planner >> پیدا کنید

پادکست های اپل را دنبال و مرور کنید

آیا تا به حال در پادکست مشترک شده اید؟ نمی‌خواهم یک قسمت را از دست بدهید و امیدوارم در این سفر پادکست من را همراهی کنید. وقتی پادکست‌های اپل را دنبال می‌کنید، قسمت‌های جدید در برنامه ظاهر می‌شوند، بنابراین لازم نیست به یاد داشته باشید که به دنبال آن‌ها بروید… برای دنبال کردن پادکست‌های اپل اینجا را کلیک کنید! و اگر یک دقیقه برای یک لطف بزرگ دارید، یک رتبه بندی و نقد را نیز به پادکست اضافه کنید – مطمئناً از آن قدردانی می کنم!

منابع اپیزود

دیدگاهتان را بنویسید