9 دلیل تابستان بهترین زمان برای فرو رفتن در هوش مصنوعی برای مربیان است


هوش مصنوعی برای مربیان موضوع داغ امسال تحصیلی بوده است! چه به تازگی تعطیلات تابستانی خود را شروع کرده باشید و چه در نقشی در تمام طول سال که احساس می کنید یک بازنشانی طبیعی به نظر می رسد، اکنون زمان خوبی است که بیشتر در مورد هوش مصنوعی فکر کنید. ممکن است به خوبی در تعطیلات تابستانی خود باشید، زیرا مدرسه چند هفته پیش تمام شده است. یا شاید شما در حال غواصی در پست وبلاگ امروز هستید، زیرا مدرسه به تازگی تمام شده است.

امروز، فکر کردم جالب است که درباره دلایلی صحبت کنم که چرا ممکن است بخواهید در تابستان در مورد هوش مصنوعی در آموزش بیشتر فکر کنید. ما بررسی خواهیم کرد که چرا این یک فصل عالی برای یادگیری در مورد هوش مصنوعی است. چه برای اولین بار به داخل می پرید و چه عمیق تر در آن کاوش می کنید.

امسال با مربیان سراسر کشور وقت گذرانده ام و برای چند هفته آینده سفرهای بیشتری را برنامه ریزی کرده ام. اگر در دنور هستید، ممکن است من را در کنفرانس ISTE هفته آینده پیدا کنید. من همچنین در طول ماه جولای در ایالت واشنگتن، جورجیا و نیویورک در چند مکان مختلف خواهم بود. همانطور که از بهار به تابستان رفته ام، از بسیاری از مربیان که در مورد هوش مصنوعی کنجکاو هستند شنیده ام. با این حال، آنها به مدتی زمان نیاز دارند تا به معنای آن فکر کنند.

در این پست وبلاگ، به این خواهیم پرداخت که چرا این زمان مناسبی از سال برای ورود به هوش مصنوعی است. و من نکاتی را در مورد اینکه چگونه می توانید از نقطه نظر سرگرم کننده و کاربردی به آن نزدیک شوید، با حفظ هر دو جنبه در تابستان امسال به اشتراک خواهم گذاشت.

اینفوگرافیک با عنوان 9 دلیل تابستان بهترین زمان برای غوطه ور شدن در هوش مصنوعی برای مربیان است که مزایای کاوش هوش مصنوعی در تابستان را فهرست می کند، از جمله آزمایش پروژه های شخصی، برنامه ریزی سفرهای یک روزه، جمع آوری ایده های سال تحصیلی، ایجاد ارتباط با رویدادهای تابستانی، یادگیری به تنهایی. سرعت، تفکر در مورد بهترین موارد استفاده، ایجاد محتوای جذاب، همکاری با همتایان، و جلوتر از روند آموزشی.اینفوگرافیک با عنوان 9 دلیل تابستان بهترین زمان برای غوطه ور شدن در هوش مصنوعی برای مربیان است که مزایای کاوش هوش مصنوعی در تابستان را فهرست می کند، از جمله آزمایش پروژه های شخصی، برنامه ریزی سفرهای یک روزه، جمع آوری ایده های سال تحصیلی، ایجاد ارتباط با رویدادهای تابستانی، یادگیری به تنهایی. سرعت، تفکر در مورد بهترین موارد استفاده، ایجاد محتوای جذاب، همکاری با همتایان، و جلوتر از روند آموزشی.

9 دلیل تابستان بهترین زمان برای فرو رفتن در هوش مصنوعی برای مربیان است

بیایید به 9 دلیل بپردازیم که چرا تابستان امسال فرصت مناسبی برای کشف هوش مصنوعی است. من هم برای سرگرمی و هم کاربردهای کاربردی برای شما دارم!

پروژه های شخصی سرگرم کننده را آزمایش کنید

تابستان زمان مناسبی برای استفاده از هوش مصنوعی برای پروژه های سرگرم کننده و شخصی است که ممکن است در طول سال تحصیلی برای آنها وقت نداشته باشید. به عنوان مثال، می توانید از یک ربات چت مانند ChatGPT برای نوشتن یک دعوت نامه احمقانه برای BBQ استفاده کنید.

درخواست مثال: یک دعوتنامه خنده دار برای باربیکیو تابستانی با موضوع گرمسیری ایجاد کنید.

استفاده از هوش مصنوعی برای پروژه‌های شخصی به شما این امکان را می‌دهد که با این فناوری در یک محیط کم خطر راحت باشید.

منابع هوش مصنوعی من را بررسی کنید، از جمله دانلود رایگان من با نکات ChatGPT >>

برنامه ریزی سفرهای یک روزه محلی

هوش مصنوعی می تواند دستیار فوق العاده ای برای برنامه ریزی ماجراجویی های تابستانی شما باشد. خواه یک سفر یک روزه به ساحل باشد یا یک اردوگاه محلی، یک ربات چت می تواند به شما در ایجاد یک برنامه سفر و بسته بندی کمک کند.

درخواست مثال: یک سفر یک روزه به یک ساحل مجاور برنامه ریزی کنید، شامل لیستی از نقاطی که باید بازدید کنید و وسایلی که باید بسته بندی کنید.

من هفته آینده به یک سفر دریایی آلاسکا می روم و در واقع قبلاً هرگز در سفر دریایی نرفته ام. علیرغم حضور در گروه های فیس بوک و پرسیدن اطرافیان، به ChatGPT رفتم تا در مورد بسته بندی لیست به من کمک کند.

جمع آوری ایده برای سال تحصیلی آینده

در این نقطه از تابستان، ممکن است ایده روشنی از آنچه در حال تدریس هستید داشته باشید. ممکن است از قبل بدانید که گروه دانش‌آموزان شما ممکن است به چه چیزی نیاز داشته باشند. با این حال، هنوز ممکن است برخی ابهامات وجود داشته باشد. ممکن است چند ایده متفاوت در مورد موقعیت خود داشته باشید، یا حتی ممکن است به دنبال یک موقعیت جدید باشید. این زمان بسیار خوبی برای جمع‌آوری ایده‌ها برای سال تحصیلی آینده است، چه بخواهید آن را گسترده نگه دارید و چه خاص. از این دوره برای طوفان فکری و آماده سازی استفاده کنید و خود را برای شروع موفق سال تحصیلی جدید آماده کنید.

اعلان مثال: پیشنهاد فعالیت های علمی جذاب برای کلاس درس کلاس هفتم.

چه در حال آماده شدن برای یک کلاس جدید یا برنامه ریزی یک برنامه درسی جدید باشید، هوش مصنوعی می تواند به جرقه خلاقیت کمک کند.

با رویدادهای تابستانی ارتباط برقرار کنید

این تابستان، من در مورد شما نمی دانم، اما من برای بازی های المپیک فوق العاده دوپر هستم. من عاشق اشتراک طاووسم هستم. این یکی از آن خدمات استریم است که دست کم گرفته شده اند. اگر The Traitors را تماشا نکرده اید، این یکی از برنامه های مورد علاقه من در سال گذشته است. من معمولاً یک شخص بزرگ تلویزیون واقعیت نیستم، اما آن یکی را دوست داشتم – خیلی سرگرم کننده بود. من هیجان زده هستم که طاووس به من امکان دسترسی به المپیک را می دهد، که یکی از رویدادهای مورد علاقه من است.

ممکن است رویدادهای دیگری نیز وجود داشته باشد که در این تابستان هیجان زده باشید. شما می توانید بین این رویدادها و برنامه های آموزشی پاییز خود ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از این جمله استفاده کنید: «چگونه می‌توانم از بازی‌های المپیک تابستانی برای آموزش در مورد چرخه سنگ به دانش‌آموزان کلاس چهارم به روشی سرگرم‌کننده استفاده کنم؟»

شما می توانید به هر فعالیت تابستانی متصل شوید! شاید تمرکز بر ورزش و انرژی پیرامون المپیک یا ورزشکار مورد علاقه. این رویکرد می تواند به آوردن رویدادهای جاری در کلاس شما کمک کند و شروع سال تحصیلی را جذاب تر و پویاتر کند.

درخواست مثال: چگونه می توانم از بازی های المپیک تابستانی برای آموزش در مورد چرخه سنگ به دانش آموزان کلاس چهارم به شیوه ای سرگرم کننده استفاده کنم؟

با سرعت خودتان یاد بگیرید

می‌توانید هر روز چند دقیقه را به آزمایش یک دستور هوش مصنوعی جدید یا یک ابزار جدید اختصاص دهید. اگر عضو هوش مصنوعی من در عضویت آموزش هستید، می‌دانید که به‌روزرسانی‌ها، ابزارها و درخواست‌های زیادی را به اشتراک می‌گذارم. ما یک دوره کوتاه جدید داریم که در اواسط ژوئن به صورت زنده شروع شد، که برای پیشرفت حرفه ای خودآگاه مناسب است. ممکن است این زمانی از سال باشد که تصمیم بگیرید کمی بیشتر با یک ابزار هوش مصنوعی بازی کنید. می‌توانید اعلان‌هایی را که در پست وبلاگ امروز، پست‌های گذشته و قسمت‌های پادکست Easy EdTech مورد بحث قرار داده‌ایم امتحان کنید تا احساسی نسبت به آنچه ممکن است داشته باشید.

اگر به دنبال یادگیری با سرعت خود یا درگیر شدن در PD ناهمزمان هستید، به یاد داشته باشید که نداشتن یک برنامه زمان بندی مشخص به این معنی نیست که نمی توانید آن را برای خود ایجاد کنید. وقتی دعوتی برای یک وبینار یا ضبط چیزی که از دست داده‌ام دریافت می‌کنم، برای خودم قرار تقویمی می‌گذارم. این به من کمک می‌کند تا زمانی را به تماشای بدون حواس‌پرتی اختصاص دهم. تابستان امسال با سرعت خودتان یاد می گیرید؟ تنظیم دعوت‌ها یا قرار ملاقات‌های تقویمی را در نظر بگیرید تا زمان اختصاص داده شده را اختصاص دهید.

در مورد بهترین موارد استفاده فکر کنید

دلیل بعدی در لیست برای اینکه چرا تابستان زمان خوبی برای یادگیری در مورد هوش مصنوعی است این است که ممکن است کمی فضای مغز بیشتری برای فکر کردن به بهترین موارد استفاده داشته باشید. به‌جای اینکه در طول سال تحصیلی از فهرست طولانی وظایف حواس‌تان پرت شود، این زمان به شما این امکان را می‌دهد تا به این فکر کنید که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند زمینه‌های خاصی از تمرینات آموزشی شما را بهبود بخشد.

می‌توانید از این جمله استفاده کنید: «بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود مشارکت دانش‌آموزان در ریاضی دبیرستان چیست؟» استفاده از ربات چت برای جمع‌آوری ایده‌ها می‌تواند به شما در رسیدگی به مسائلی که به آن فکر می‌کردید، مانند مشارکت دانش‌آموزان کمک کند. اکنون که می توانید یک نفس عمیق بکشید، زمان عالی برای کشف این احتمالات است.

شما می توانید در مورد برخی از بهترین موارد استفاده برای محیط خود فکر کنید. سپس از یک ربات چت مانند ChatGPT یا Claude استفاده کنید تا کمک بیشتری دریافت کنید. وقتی این زمان را برای فکر کردن و نفس عمیق کشیدن دارید، ممکن است فرصتی عالی برای تصمیم گیری در مورد بهترین برنامه های کاربردی هوش مصنوعی برای محیط آموزشی خاص خود باشد.

منابع هوش مصنوعی من را بررسی کنید، از جمله دانلود رایگان من با نکات ChatGPT >>

مقداری محتوای جذاب ایجاد کنید

تابستان زمان مناسبی برای پیشرفت و آماده شدن برای آغاز سال تحصیلی است. شروع سال تحصیلی اغلب با طوفانی از وظایف همراه است. دریافته‌ام که سال‌هایی که آرام‌ترین سال‌ها شروع شد، سال‌هایی بود که درست قبل از شروع مدرسه وقت اختصاص دادم تا برنامه‌هایم را سازماندهی کنم. داشتن درک روشنی از جهت گیری در ماه سپتامبر به من این امکان را داد که روی کارهای غیرمنتظره ای که در آخرین لحظه انجام می شوند تمرکز کنم.

می توانید از هوش مصنوعی برای کمک به توسعه ایده های درسی و ایجاد محتوای تعاملی استفاده کنید. ابزارهایی مانند Diffit، Brisk Teaching یا Magic School AI می توانند به ایجاد محتوای جذاب و متمایز کمک کنند. با شروع اولیه، منابع ارزشمندی را آماده خواهید کرد. این می تواند انتقال به سال تحصیلی جدید را بسیار راحت تر کند.

جلد کتاب الکترونیکی ChatGPTجلد کتاب الکترونیکی ChatGPT

با همتایان همکاری کنید

اگر در طول تابستان با همکاران خود در تماس هستید یا بخشی از یک شبکه یادگیری هستید، تابستان زمان فوق العاده ای برای همکاری با همسالان است. چه در اینستاگرام پرش کنید، چه با مربیانی که در گذشته با آنها تدریس کرده اید چت گروهی داشته باشید، یا با افرادی که دانش آموز با آنها آموزش داده اید در ارتباط باشید، تابستان فرصتی عالی برای یادگیری چیزهای جدید با هم فراهم می کند.

آن را مانند یک باشگاه کتاب هوش مصنوعی در نظر بگیرید – اگرچه ممکن است شامل یک کتاب واقعی نباشد. این می تواند بیشتر یک متن گروهی باشد که در آن چیزهایی را که یاد گرفته اید به اشتراک بگذارید. از آنجایی که ممکن است در طول روز به تلفن خود دسترسی بیشتری داشته باشید، می توانید به راحتی با گفتن این جمله، «هی، من این را امتحان کردم، همکاری کنید. شما چی فکر میکنید؟” یا “آیا کسی هنوز این را فهمیده است؟”

اگر از قبل موضوع متن معلم یا چت گروهی ندارید، این زمان عالی برای شروع است. شاید در کنفرانسی مانند ISTE در دنور باشید و با چند نفر که در مورد هوش مصنوعی هیجان زده هستند ملاقات کنید. لازم نیست این یک متن گروهی باشد. این می تواند یک رشته ایمیل باشد که برای همکاری راه اندازی شده است. تابستان زمان ایده آلی برای شروع این کار است و شما می توانید آن را در طول سال تحصیلی ادامه دهید و شتاب یادگیری و حمایت مشترک را حفظ کنید.

از روندهای آموزشی جلوتر باشید

تابستان زمان بسیار خوبی است، زمان عالی برای یادگیری در مورد هوش مصنوعی یا چیزهای جدید، زیرا به شما امکان می دهد از روندها و جنبش های EdTech یا فناوری آموزشی جلوتر بمانید. با شروعی جهشی در سال تحصیلی آینده، می‌توانید درک کنید که چه چیزی در دسترس است و چگونه می‌توان آن را در کلاس درس خود اعمال کرد، نه اینکه احساس کنید پس از شروع سال تحصیلی شلوغ در حال بازی کردن هستید.

از تابستان استفاده کنید تا از آخرین روندهای هوش مصنوعی مطلع شوید و چگونگی ادغام آنها را در تمرین آموزشی خود بررسی کنید. چه در حال آماده شدن برای کلاس درس خود باشید و چه از گروهی از مربیان حمایت کنید، مطلع ماندن از ابزارها و فن آوری های جدید شما را برای موفقیت با شروع سال تحصیلی جدید قرار می دهد.

تابستان زمان ایده آلی برای مربیان است تا هوش مصنوعی را کشف کنند، ابزارهای جدید را آزمایش کنند و برای سال تحصیلی آینده آماده شوند. با استفاده از هوش مصنوعی برای پروژه‌های شخصی، برنامه‌ریزی درسی، توسعه حرفه‌ای و همکاری، می‌توانید بیشترین استفاده را از این فناوری به روشی آرام، سرگرم‌کننده و سازنده ببرید.

با دوره کوتاه من “Learn ChatGPT This Summer” تابستان امسال قدرت هوش مصنوعی را در کلاس درس خود باز کنید! به‌عنوان عضو جدید عضویت در هوش مصنوعی من در آموزش، دسترسی فوری به این جایزه ویژه دریافت خواهید کرد که شامل شش ویدیوی تاثیرگذار است که برای استفاده گام‌به‌گام در استفاده مؤثر از ChatGPT طراحی شده‌اند.

پست‌های بیشتری با هوش مصنوعی برای آموزش پیدا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید