نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به طراحی پروژه های دانشجویی – Easy EdTech Podcast 276


در این قسمت، من نکاتی را برای استفاده از ربات‌های چت هوش مصنوعی به عنوان شرکای فکری برای تقویت خلاقیت دانش‌آموزان متناسب با نیازهای آموزشی و محیط به اشتراک می‌گذارم. نکاتی در مورد ایجاد اعلان‌های سفارشی‌شده و باز برای استخراج ایده‌های خارج از جعبه، همراه با مثال‌هایی که می‌توانید برای الهام بخشیدن به تجربیات یادگیری هیجان‌انگیز دانش‌آموزان با آنها سازگار و اصلاح کنید، خواهید شنید. اگر به دنبال به حداکثر رساندن خلاقیت و طراحی پروژه های دانشجویی با کمک هوش مصنوعی هستید، این قسمت شما را پوشش می دهد!

گوش بده به قسمت پادکست در پلتفرم مورد علاقه شما:

نکاتی برای طراحی پروژه های دانشجویی

  • چت ربات‌های هوش مصنوعی به عنوان شرکای فکری ایده‌های درسی نوآورانه را القا می‌کنند.
  • درخواست‌های باز سفارشی‌شده، خلاقیت دانش‌آموز را جرقه می‌زند.
  • جزئیات متنی پاسخ ها را به سطح درجه و علایق منطبق می کند.
  • اعلان‌های اصلاحی، تجربیات یادگیری را برای دانش‌آموزان سفارشی می‌کند.

حمایت شده توسط مینی دوره جدید من “در تابستان امسال چت جی پی تی را بیاموزید”

این قسمت توسط دوره آموزشی جدید من “Learn ChatGPT This Summer” حمایت می شود که اکنون برای همه اعضای هوش مصنوعی من در عضویت آموزش در دسترس است. همین امروز بپیوندید و یک ماه، کل سال تحصیلی یا هر چقدر که دوست دارید بمانید. با 6 ویدیوی کوتاه، فوراً به دوره آموزشی کوچک من “Learn ChatGPT This Summer” دسترسی خواهید داشت. این در هوش مصنوعی من در عضویت آموزش تعبیه شده است، بنابراین شما می‌توانید همه امتیازات اعضا را مانند به‌روزرسانی ویدیویی جدید هر ماه دریافت کنید و چیزهای بیشتری را برای کاوش دریافت کنید. برای یافتن پیوند عضویت به وب سایت من classtechtips.com/ai بروید >>

پادکست های اپل را دنبال و مرور کنید

آیا تا به حال در پادکست مشترک شده اید؟ نمی‌خواهم یک قسمت را از دست بدهید و امیدوارم در این سفر پادکست من را همراهی کنید. وقتی پادکست‌های اپل را دنبال می‌کنید، قسمت‌های جدید در برنامه ظاهر می‌شوند، بنابراین لازم نیست به یاد داشته باشید که به دنبال آن‌ها بروید… برای دنبال کردن پادکست‌های اپل اینجا را کلیک کنید! و اگر یک دقیقه برای یک لطف بزرگ دارید، یک رتبه بندی و نقد را نیز به پادکست اضافه کنید – مطمئناً از آن قدردانی می کنم!

منابع اپیزود

دیدگاهتان را بنویسید