تنظیم مجدد تعطیلات: کاهش استرس در کسب و کار شما


داشتن یک کسب و کار است استرس زا در بهترین زمان استرس مدیریت نشده در موقعیت های کاری می تواند به آرامی اما مطمئناً سلامت ما را از بین ببرد.

توجه کنید من نگفتممی تواند استرس داشته باشید»؟ حقایق این است که، مانند یک مدیر عامل یک شرکت بزرگ، صاحبان مشاغل کوچک دائماً خود را در حالت جنگ یا فرار می بینند، یا به سمت چیزی هیجان انگیز حرکت می کنند یا از یک مشکل دور می شوند.

استرس در تعطیلات

در یک زمان تعطیلات اجتماعی بزرگ مانند کریسمس، ممکن است خودتان را درگیر کنید حجم فروش بالاتر از حد انتظار. این می تواند منجر به استرس در انجام سفارشات شود یا مجبور شوید به مشتریان بگویید که سهام ندارید.

یا می توانستی برعکس “بدون فروش” را تجربه کنید و در عوض شما نگران نحوه پرداخت اجاره بها در ژانویه هستید.

در حوالی تعطیلات، ممکن است برای انجام کارهای مشتریان عجله داشته باشید تا بتوانید یک استراحت بسیار مورد نیاز را انجام دهید.

انسانها قرار نیست با این همه استرس کنار بیایند!

نشان صلح جهانی

چگونه استرس را برای سال جدید کاهش دهیم؟

اول، استرس را تصدیق کنید احساس می کنی و به عقب برمی گردی ببینید آیا می توانید سیستم های گم شده یا خراب را نام ببرید که به این استرس کمک کرده اند. در حال حاضر، فقط آنها را در یک لیست قرار دهید. سپس آنها را مرور کنید و بپرسید کدام سیستم ها و ساختارها با استرس شما (یا فقدان آن) مرتبط هستند.

آیا به یک سیستم سفارش بهتر، سیستم صرفه جویی در پول نقد یا احتمالاً یک سیستم زمان دور برای شما نیاز دارید؟ به آنچه می خواهید و نیاز دارید فکر کنید از داشتن این تجارت برای به دست آوردن سلامتی و شادی بیشتر.

در سال جدید برای سازماندهی بیشتر اهداف تعیین کنید. این به این معنی است که سیستم های محکم تری را در جای خود قرار دهید که به نوبه خود استرس شما را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

به یاد داشته باشید که برای فکر کردن از کسب و کار وقت بگذارید. خرابی حتی اگر آنقدر سرتان شلوغ است، احساس می‌کنید نمی‌توانید نفس بکشید، ضروری است که کنار بروید تا بتوانید.

در فکر کردن به کاهش استرس در کسب و کار خود این سوال را در نظر بگیرید:

  1. من به عنوان یک رهبر برای کاهش بار استرس فعلی خود باید چه کارهای متفاوتی انجام دهم؟
  2. 3 سیستم عملیاتی مفقود یا خراب کدامند که در صورت رفع آنها به شما کمک می کند؟
  3. در سال 2024 به چه اطلاعات مالی نیاز دارم تا در مورد پول استرس نداشته باشم؟
  4. چگونه تیم من می تواند برای کاهش استرس همه بهتر با هم همکاری کند؟
  5. اگر من برای سال 2024 یک برنامه بازاریابی داشتم، آیا استرس کمتری نسبت به اجرای آن داشت؟

شما چطور؟

اهداف شخصی خود را در نظر بگیرید. آخرین باری که می‌توانید به راحتی برای تعطیلات بدون نگرانی هزینه کنید، در حالی که می‌دانستید شرکت بدون شما به خوبی کار می‌کند، چه زمانی بود؟ این یک درمان عالی برای کاهش استرس است. (می دانم که فکر می کنید غیرممکن است، اما اینطور نیست. کاملاً ممکن است.)

بیشتر از همه به یاد داشته باشید که ما انسان هستیم. به خودت لطف کن در نظر بگیرید که بیشتر چیزهایی که نگرانشان هستیم واقعاً مهم نیستند. تعطیلات مربوط به چیزهایی است که اهمیت دارد: خانواده، دوستان، صلح و مراقبت. به استرس نه بگویید و به خودتان و خودتان بله بگویید.

تا دفعه بعد، از سفر کارآفرینی خود لذت ببرید!

امضای الکترونیکی Beverlee Rasmussen

دیدگاهتان را بنویسید