راز رهبری کسب و کار که شما را آزاد می کند


آیا شما یک تجارت را رهبری می کنید؟ یا فقط صاحب یک کسب و کار هستید؟

من به قدرت سیستم ها برای آزاد کردن شما برای کار در تجارت خود اعتقاد دارم، نه در تجارت خود. این به این معنی است که شما را از انجام کارهای روزانه رها می کند و روی رشد استراتژیک کسب و کار و رهبری تیم خود تمرکز می کنید. راه اندازی یک سیستم مانند رفتن به دکتر برای چکاپ سالانه است. ما می دانیم که باید، اما به نوعی به نظر می رسد که هرگز به آن نزدیک نمی شویم.

به عنوان صاحبان مشاغل کوچک، انتخاب به تعویق انداختن ساختن آن سیستم حقوق و دستمزد (به عنوان مثال) مشکل نیست، بلکه علامت آن است. می بینید، در حالی که مشغول تلاش برای سرپا نگه داشتن کسب و کار خود بودید، چیز بسیار مهمی را از دست دادید. شما رهبری خود را از دست دادید. تقصیر تو نیست و تو می تواند آن را پس بگیر

راه را هدایت کنید

من اولین زن رئیس باشگاه روتاری در شهرمان بودم. هر سال، رئیس جمهور بین المللی موضوع متفاوتی را انتخاب می کند. موضوع من بود راه را هدایت کند. به عنوان رهبر کسب و کارمان، باید راه را پیش ببریم. اگر این کار را نکنیم، رهبری خود را کنار می گذاریم. ما اجازه می‌دهیم همه چیز آن‌طور که دیگران می‌خواهند اتفاق بیفتد و دیگر به ما مربوط نمی‌شود. ما سیستم هایی داریم، اما آنها نیستند ما سیستم ها، بنابراین کسب و کار به سمت هرج و مرج سوق می یابد.

چگونه به عنوان یک رهبر ظاهر می شوید؟

نحوه ظاهر شدن شما به عنوان یک رهبر، نوع کسب و کاری را که در نهایت به آن پایان می دهید، مشخص می کند – کسب و کاری که شما را آزاد می کند یا کسب و کاری که در هر ساعت از روز شما را به بردگی می کشد. شما کسب و کار خود را شروع کردید زیرا آرزوی آزادی دارید. این آرزوی عمیق تا زمانی که شما کارمند بودید برآورده نمی شد. پس خودتان به دنبال آن رفتید.

با این حال، اگر شما مانند 80 درصد از صاحبان مشاغل کوچک هستید، آزادی را در برنامه خود قرار نداده اید. شما به خاطر گرفتار شدن در شرکت خود ناامید و عصبانی هستید و متوجه نمی شوید که انتخابی دارید که در کسب و کار، خانواده و شما به بودن خود نیاز دارید

مزایای رهبری یک کسب و کار

به عنوان رهبر کسب و کارتان، این وظیفه شماست که بفهمید چه چیزی شما را به عنوان یک رهبر هدایت می کند. اطمینان حاصل شود که کارکنان می دانند برای دستیابی به اهداف مشترک شما چه کاری باید انجام شود. تعیین استانداردهای بدون مصالحه؛ به طور مداوم به وعده های خود به مشتریان عمل کنید؛ و برای بیان، مستندسازی و به اشتراک گذاری دیدگاه خود. همه اینها را انجام دهید، و خواهید کرد

  • الهام بخش باشید تا هر روز بهترین کار را انجام دهید
  • از فرصت ها برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید
  • به طور منظم به اهداف معنی دار دست یابید
  • برای تصمیم گیری های سخت اعتماد به نفس داشته باشید
  • شیوه های کسب و کار خود را با ارزش های خود هماهنگ کنید
  • مدیریت مردم را متوقف کنید
  • سیستم هایی بسازید که برنامه شما (و فضای سرتان را آزاد کند)
  • کسب و کار خود را به طور موثر اداره کنید و در عین حال سود بیشتری را به همراه داشته باشید
  • آنچه را که لیاقتش را دارید به خودتان بپردازید
  • امروز و هر روز مراقب خودت باش
  • زمان با کیفیتی را با خانواده خود بگذرانید
  • از سلامتی بهتر، استرس کمتر، و شرکتی که افتخار می کنید آن را متعلق به خودتان می دانید، لذت ببرید

ساختن یک کسب و کار سازمان یافته و سودآور که پاداش درو می کند با شما شروع می شود. رهبري باش که آرزو مي کردي به عنوان يک کارمند داشته باشي و صاحب کسب و کاري خواهي شد که هميشه آرزوي آن را داشتي.

تا دفعه بعد، از سفر کارآفرینی خود لذت ببرید!

امضای الکترونیکی Beverlee Rasmussen

بهترین کتاب تجارت کوچک که تا کنون نوشته شده است!

این گزیده ای از کتاب جدید من تجارت کوچک، فرصت بزرگ است. در کتاب، من به جزئیات در مورد اینکه رهبر بودن به چه معناست و چگونه می توانید به عنوان یک صاحب کسب و کار رشد کنید، توضیح می دهم. شما می توانید نسخه خود را از اینجا خریداری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید