8 مزیت برتر ردیابی GPS برای ناوگان خدمات تجاری شما


راه اندازی یک کسب و کار خدمات تجاری فقط به رفع نشتی ها و تعویض تابلو برق نیست. این در مورد ارائه خدمات قابل اعتماد و کارآمد به مشتریان شما است، که سپس سود را به سود شما می رساند.

وقتی صحبت از رانندگی می شود، ناوگان وسایل نقلیه خدماتی شما یک عامل درآمدزای اساسی است. در Tenfold، ما اپراتورهای تجاری را راهنمایی می کنیم که به تکنسین ها و وسایل نقلیه به عنوان واحدهای اقتصادی نگاه کنند. اجازه دهید توضیح دهم چرا: یک فناوری بدون ون نمی تواند کار زیادی انجام دهد – آنها نمی توانند به سایت مشتری بروند و نمی توانند مواد را حمل کنند. به همین ترتیب، یک وسیله نقلیه بدون فناوری بی فایده است – به جز کاهش ارزش به جایی نمی رسد.

ارزش واحد اقتصادی وسایل نقلیه تجاری

یک واحد اقتصادی 1 ون + 1 تکنسین است (به اضافه 0.5 فنی اگر شاگرد سال اول یا دوم در ون دارید). من باید توضیح دهم که این مدل زمانی که ما در حال مربیگری مشاغل سنتی هستیم که خدمات نگهداری و نصب را ارائه می دهند بسیار مفید است. بنابراین ما در مورد برق، HVAC، لوله کش، امنیت، نجار، نصاب نازک کاری صحبت می کنیم اما نه سازنده. اساسا معاملاتی که از سایتی به سایت دیگر حرکت می کنند.

با تخصیص وسایل نقلیه و فناوری‌ها به عنوان واحدهای اقتصادی، می‌توانیم درآمد و هزینه‌های هر واحد را محاسبه کنیم. سپس این معیارها شما را به عنوان مالک کسب و کار قادر می‌سازد تا عملکرد را نظارت کنید، اهدافی را تعیین کنید و پیشرفت‌ها را شناسایی کنید.

یک ابزار کلیدی برای بهینه سازی ارزش اتحادیه اروپا در ناوگان شما ردیابی GPS است. من می‌دانم که ممکن است بی‌میلی وجود داشته باشد – هیچ‌کس نمی‌خواهد احساس کند که هر حرکت او تحت نظر است – اما GPS می‌تواند یک تغییر بازی برای مشاغل تجاری کوچک باشد.

بیایید ۸ مزیت ردیابی GPS را بررسی کنیم تا بتوانید مزایای کسب و کار خود را بسنجید.

8 مزیت برتر ردیابی GPS برای ناوگان خدمات تجاری شما

1. افزایش بهره وری و بهره وری

مسیرهای بهینه شده: تصور کنید تکنسین شما در راه رسیدن به یک کار فوری در ترافیک گیر کرده است. ردیابی GPS به شما امکان می دهد مسیر او را به طور موثر تغییر دهید یا نزدیکترین تکنسین موجود را بفرستید. این باعث صرفه جویی در زمان، کاهش مصرف سوخت و تضمین می شود که هرگز مشتری را منتظر نگذارید.

ارسال بلادرنگ: با ردیابی بی‌درنگ، می‌توانید کارها را بر اساس مکان فعلی تکنسین‌های خود اختصاص دهید. این بدان معناست که دیگر وقت خود را با تلفن برای تشخیص نزدیک‌ترین فرد تلف نکنید – سیستم این کار را برای شما انجام می‌دهد.

2. بهبود پاسخگویی برای تکنسین های شما

نظارت: نظارت بر ناوگان شما تضمین می کند که تکنسین های شما در جایی هستند که باید باشند. این در مورد جاسوسی نیست. این در مورد این است که مطمئن شوید همه در حال انجام وظیفه هستند. این کار استفاده غیرمجاز از وسایل نقلیه را کاهش می‌دهد و عملیات شما را روان نگه می‌دارد.

من مربی یک پیمانکار برق هستم که جی‌پی‌اس را در وانت‌های کارشان قرار می‌دهد و دستگاه‌ها در ماه اول با کاهش اضافه‌کاری هزینه‌های خود را پرداخت می‌کنند.

در مثالی دیگر (متاسفانه یک نمونه کمتر مثبت)، مشتری دیگر متوجه شد که یکی از لوله کش آنها مشغول کار دیگری است. این همچنین مواد گمشده را توضیح داد…

و در یک مشتری دیگر، متوجه شدیم که یک نصاب HVAC که روی Workcover بود، به باشگاه می‌رفت.

مدیریت زمان: سوابق دقیق زمان صرف شده برای مشاغل و سفر می تواند روند حقوق و دستمزد شما را ساده کند. شما دقیقا می دانید که هر کار چقدر طول می کشد، که به مدیریت برنامه ها و بهبود کارایی کمک می کند. این نوع شفافیت باعث ایجاد اعتماد و مسئولیت پذیری در بین تیم شما می شود.

3. صرفه جویی در هزینه

راندمان سوخت: ردیابی GPS به نظارت بر رفتارهای رانندگی و بهینه سازی مسیرها کمک می کند و منجر به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت می شود. تصور کنید فقط با بهبود برنامه ریزی مسیر و عادات رانندگی، هزینه سوخت خود را 10 تا 15 درصد کاهش دهید. این پس انداز در طول زمان افزایش می یابد و پول بیشتری را به کسب و کار شما باز می گرداند.

هشدارهای تعمیر و نگهداری: تعمیر و نگهداری منظم برای نگه داشتن وسایل نقلیه شما در جاده بسیار مهم است. سیستم‌های جی‌پی‌اس می‌توانند هشدارهایی را در زمان ارائه خدمات ارسال کنند و خطر خرابی‌های غیرمنتظره را کاهش دهند و طول عمر ناوگان شما را افزایش دهند. به این فکر کنید که یک مدیر ناوگان مجازی دارید که تمام وسایل نقلیه شما را ردیابی می کند.

4. افزایش ایمنی برای تیم شما

رفتار رانندگی: عادات رانندگی ناایمن مانند سرعت زیاد یا ترمز شدید می تواند منجر به تصادف شود. ردیابی GPS به شما این امکان را می دهد که این رفتارها را زیر نظر داشته باشید و به آنها رسیدگی کنید و اطمینان حاصل کنید که تکنسین های شما ایمن رانندگی می کنند. این نه تنها از تیم شما محافظت می کند، بلکه خطر تصادفات پرهزینه را نیز کاهش می دهد. گذشته از اینکه می‌خواهد از آسیب به مردم جلوگیری کند، هیچ صاحب کسب و کاری نمی‌خواهد ون تازه بسته‌بندی شده خود را در اخبار شبانه ببیند.

واکنش اضطراری: در مواقع اضطراری، دانستن مکان دقیق وسایل نقلیه شما می تواند در زمان با ارزش خود صرفه جویی کند. خواه خرابی یا تصادف باشد، می‌توانید فوراً کمک ارسال کنید و مطمئن شوید که تکنسین‌هایتان ایمن هستند و خدمات شما بدون وقفه باقی می‌ماند.

5. خدمات بهتر به مشتریان

ETAهای دقیق: ارائه زمان دقیق ورود به مشتریان می تواند تجربه آنها را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. ردیابی GPS به شما امکان می دهد تا ETA های دقیقی را ارائه دهید، که باعث کاهش ناامیدی از انتظار و افزایش رضایت مشتری می شود.

اطلاعات بیشتری می خواهید؟ تحقیقات مربوط به رضایت مشتری توسط Zendesk نشان داد که از هر 4 مصرف‌کننده 3 نفر برای کسب‌وکارهایی که تجربه خوبی برای مشتری ارائه می‌کنند، هزینه بیشتری می‌کنند.

پاسخ سریع: ارسال کارآمد منجر به زمان پاسخگویی سریع تر، به خصوص برای تماس های اضطراری می شود. هنگامی که مشتری درگیر است، توانایی ارائه خدمات سریع و قول دادن، کسب و کار شما را از رقبا متمایز می کند.

6. انطباق با مقررات

نگهداری سوابق: حفظ سوابق دقیق برای انطباق مقررات با ATO ضروری است. ردیابی GPS این فرآیند را ساده می‌کند و اطمینان می‌دهد که تمام اطلاعات لازم در مورد ساعت راننده و استفاده از وسیله نقلیه را در اختیار دارید. این نه تنها شما را مطابقت می دهد، بلکه شما را از مشکلات احتمالی با ATO و ارائه دهنده بیمه شما نجات می دهد.

7. پیشگیری از سرقت

بازیابی خودرو: در صورت سرقت، ردیابی GPS می تواند به بازیابی سریع وسایل نقلیه شما کمک کند. توانایی ردیابی مکان وسیله نقلیه خود به این معنی است که می توانید با پلیس برای بازیابی سریع آن کار کنید و زمان خرابی و تلفات را به حداقل برسانید.

بازدارندگی: وجود ردیابی GPS خود می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر دزدان احتمالی عمل کند. دانستن اینکه یک وسیله نقلیه تحت نظارت است، آن را به یک هدف کمتر جذاب تبدیل می کند.

8. بینش عملیاتی

تجزیه و تحلیل داده ها: ردیابی GPS داده های ارزشمندی را در مورد استفاده از وسیله نقلیه، مسیرها و عملکرد تکنسین ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل این داده‌ها می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه در کسب و کار کمک کند، مانند بهینه‌سازی برنامه‌ها یا شناسایی بهترین شیوه‌ها برای تکنسین‌هایتان.

تخصیص منابع: تخصیص بهتر منابع با بینش به دست آمده از ردیابی داده ها امکان پذیر می شود. شما می توانید تیم خود را به طور مؤثرتری مستقر کنید و اطمینان حاصل کنید که هر واحد اقتصادی با پتانسیل کامل خود کار می کند.

نتیجه گیری

گنجاندن ردیابی GPS در عملیات تجاری شما فقط برای مراقبت از وسایل نقلیه شما نیست. این در مورد استفاده از فناوری برای بهبود کارایی، کاهش هزینه ها و افزایش خدمات مشتری است. برای پیمانکاران لوله‌کشی، برق‌کارها، نصاب‌های تهویه مطبوع و سایر مشاغل خدمات سایت به محل، ردیابی GPS می‌تواند سرمایه‌گذاری باشد که از طریق افزایش بهره‌وری و مدیریت بهتر، هزینه‌های خود را پرداخت می‌کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از مفهوم واحدهای اقتصادی در تجارت مبتنی بر خدمات خود داشته باشید، امروز با Tenfold صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید