5 راه برای حفظ مشتریان: چرا خدمات مشتری عالی اهمیت دارد


شما واقعا سخت کار می کنید تا مشتریان و مشتریان تجاری خود را به دست آورید. چگونه می توانید آنها را نگه دارید؟

با نشان دادن آنها متوجه می شوید که آنها از شما چه می خواهند. مطمئناً، آن‌ها محصول یا خدمات شما را می‌خواهند، اما تجربه‌ای را نیز می‌خواهند که آن خرید را احاطه کرده است.

کسب‌وکار بر اساس آنچه صاحبان کسب‌وکار درباره تجربه مشتریانشان از خرید محصولشان می‌دانند، رشد می‌کند یا می‌میرد. خدمات مشتری عالی می تواند تجربه خریدار شما را از “مه” به “شگفت انگیز” برساند.

در اینجا آنچه برای خدمات مشتری برتر اهمیت دارد:

1. هرگز مشتریان خود را بدیهی نگیرید.

با مشتریان و مشتریان طوری رفتار کنید که آنها واقعا برای شما مهم هستند. به آنها نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و به آنچه می گویند گوش دهید. به آنها یک تجربه لذت بخش بدهید و آنها سریعاً آن را با دیگران به اشتراک می گذارند و به شما ارجاع می دهند.

2. محصول یا خدماتی را که می گویید دارید داشته باشید.

هیچ کس دوست ندارد احساس کند فریب خورده است. اگر ادعا می کنید که بهترین خدمات، بالاترین کیفیت محصول، بهترین قیمت، انتخاب باورنکردنی را دارید، پس yشما باید دقیقا آن را تحویل دهید. توقف کامل

چگونه مشاغل کوچک می توانند خدمات مشتری را اجرا کنند

3. خرید از خود را آسان کنید.

عدم کمک کافی در فروش، محصولات یا خدمات پیچیده، وب سایتی که پیمایش آن دشوار است، و فرآیند خرید بسیار طولانی، همگی به تجربه ای منجر می شوند که باعث می شود مشتری بالقوه شما فقط تسلیم شود و به سمت رقیب شما حرکت کند تا خرید خود را انجام دهد. . مشتری خود را خوشحال کنید و یک فرآیند خرید آسان و ثابت ایجاد کنید.

4. کسب و کار خود را در مورد مشتری خود بسازید.

ساعات کاری که برای بازار شما مناسب نیست، تماس‌های تلفنی بدون بازگشت، و سیاست بازگشت دشوار نمونه‌هایی از پرچم‌های قرمز برای خدمات ضعیف به مشتریان هستند.

هر عملیات تجاری که منجر به مشتریان ناامید یا ناراضی شود، سیاستی است که التماس برای بهبود دارد. سیستم های تجربه مشتری خود را در اطراف مشتریان خود ایجاد کنید. زیرا بدون مشتری شما دیگر در تجارت نیستید.

5. ثابت قدم باشید.

مردم دوست دارند بدانند وقتی با شما تجارت می کنند چه چیزی به دست می آورند. اگر محصول یا خدمات شما سازگار نباشد، دیگر مشتری شما نیستند. سیستم های خدمات مشتری را به گونه ای ایجاد کنید که خدمات منسجم و برتر هر بار انجام شود.

سیستم ها و خدمات مشتری

اینجا جایی است که نوشتن سیستم‌های کسب‌وکار به ساختار کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا خدمات مهم مشتری را به شانس واگذار نکنید. پیدا کنید چه چیزی برای مشتریان شما مهم است و فرآیندی را ایجاد کنید که آن را ارائه دهد. اگر شما و تیمتان سیستم های مناسبی را در اختیار داشته باشید، مشتریان شما هر بار خوشحال خواهند شد. این بدان معناست که شما می توانید آنها را به عنوان مشتریان خود نگه دارید.

تا دفعه بعد، از سفر کارآفرینی خود لذت ببرید!

امضای الکترونیکی Beverlee Rasmussen

به راحتی سیستم های بازاریابی ایجاد کنید!

دوره گام به گام ما را بخوانید که دقیقاً نحوه پیاده سازی، تغییر و نگهداری سیستم های کسب و کار شما را توضیح می دهد! این یک سیستم برای سیستم سازی است. آسان و موثر.

بیشتر بدانید!

دیدگاهتان را بنویسید