پنج نکته مهم در جستجوی نامزد شما برای استخدام درست در اولین بار


فرآیند استخدام شما، مانند سیستم های دیگر در کسب و کار شما، در مورد ایجاد نتایج سازگار و قابل پیش بینی است. چه یک تجارت دو نفره باشید و چه شرکتی با بیش از 300 کارمند، یک سیستم جستجوی هوشمند حدس و گمان را از استخدام خارج می کند. پیدا کردن استخدام مناسب تنها یک مرحله در سیستم استخدام شما است.

در اینجا 5 چیزی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید تا بتوانید در اولین بار استخدام کنید!

1. قدرت خود را تسلیم نکنید

مالکان نگران از دست دادن نامزد “کامل” هستند. من جانی رو میخوام جانی بهترین در صنعت است. من برای بدست آوردن جانی هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. بیشتر پرداخت کنید. از همه پیشی بگیر این طرز فکر به جانی اجازه می دهد تا صاحب کسب و کار را برای باج نگه دارد. جانی تمام قدرت را دارد. نه تو

در کل این فرآیند، قدرت خود را حفظ کنید. شما رئیس هستند بله، شما در حال قضاوت دیگران هستید. سخت است. و شما باید آن را انجام دهید. خوشبختانه، یک فرآیند استخدام احساسات را از آن خارج می کند. این یک مزیت کلیدی داشتن یک سیستم در هر بخشی از کسب و کار شما است – یک سیستم عموماً احساسات را از تصمیمات شما خارج می کند.

پس قدرت خود را حفظ کن این زمانی است که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک تمام قدرت را دارید و نمی خواهید آن را از دست بدهید. اگر در هر نقطه ای احساس کردید که تسلیم شده اید، این یک پرچم قرمز است.

اگر احساس می کنید در گذشته کنترل استخدام را در دست نداشتید، اکنون قدرت خود را پس بگیرید. رزومه نامزدها را دوباره بررسی کنید. برای مراجع بیشتر بخواهید. یک مصاحبه دیگر انجام دهید. گروه دیگری از نامزدها را بیاورید. این یک درد است، می دانم. با هرکسی که به شرکت خود وارد می‌کنید به همان روشی که قرار ملاقات می‌گذارید، برخورد کنید. وقتی ازدواج می کنید، از نظر مالی مسئول طرف مقابل هستید. با هر کسی که استخدام می کنید طوری رفتار کنید که انگار قرار است شرکت شما را اداره کند.

قدرت دادن به کارکنان

2. خانواده، دوستان و همسایگان را استخدام نکنید

استخدام زمانی برای کوتاه کردن و استخدام اولین فردی نیست که در دسترس است، اگرچه همه ما این کار را انجام داده ایم.

وقتی صاحب آژانسم شدم، بهترین دوستم را استخدام کردم – سپس مجبور شدم اخراج کنم. این دوستی مهم برای من هزینه شد. من عجله داشتم که یک حسابدار جدید پیدا کنم و تصور نمی کردم وقتی او را استخدام کردم چه چیزی در انتظارم بود. این یک فاجعه بود. او اطلاعات محرمانه ای را با کارکنان من به اشتراک گذاشت و دروغ هایی گفت که همه را بی دلیل نگران می کرد. البته، بعداً فهمیدم که او با مسائل شخصی بسیار جدی دست و پنجه نرم می کرد. به عنوان رئیس او، مجبور شدم او را اخراج کنم. ای کاش می توانستم به عنوان یک دوست در کنار او باشم. من نتوانستم.

خطر استخدام خانواده و دوستان اغلب بیشتر از مزایای آن است. گاهی اوقات جواب می دهد، بیشتر اوقات نمی شود.

3. سازش نکنید

این صدا شبیه شماست؟ نامزد “مطابقت دارد، اما نه واقعا”. شما “ترجیح می دهید مامان را استخدام نکنید، اما او تنها کسی است که درخواست داده است.” یا استخدام جدید شما بیشتر از آن چیزی است که شما راحت بپردازید. در استخدام سازش نکنید. مطمئناً وقتی به نتیجه نرسد، هم درد عاطفی و هم مالی برای شما به همراه خواهد داشت.

من این را بزرگ‌ترین اشتباه استخدام می‌دانم، به خطر انداختن یا تلاش برای انتخاب میانبر در این فرآیند. زود شروع کنید تا در گوشه ای برای استخدام فردی که ممکن است پشیمان شوید احساس عقب نشینی نکنید. کارمندان اشتباه گران هستند. برای یافتن استخدام مناسب وقت بگذارید.

ویژگی های هنگام استخدام نامزدها

4. با استخدام مانند یک معامله رفتار نکنید

پسرم جف زمانی برای شرکتی کار می‌کرد که صاحبش او را در کارخانه راه می‌رفت، همه صحبت‌ها را انجام می‌داد و او را در محل استخدام کرد. دقیقاً کلمات او این بود: “می توانید دوشنبه را شروع کنید.” معلوم شد که این یک مکان وحشتناک و ناامن برای کار است. مالک کاملاً به هم ریخته بود. در عرض یک هفته، جف از قبل به دنبال شغل جدید بود.

خوشبختانه برای جف، برادرش برای یک شرکت بزرگ در همان صنعت کار می کرد و کلمه خوبی برای او بیان کرد. در حالی که صاحب نامرتب ظرف یک ساعت پس از ملاقات با جف تصمیم استخدام گرفت، مالک دیگر سه ماه طول کشید. او قبل از استخدام کسی، دقت لازم را انجام می دهد. این سیستم است.

صفحه فیس بوک جف راسموسن

سه مصاحبه و یک تست شخصیت آنها را قادر ساخت تا تعیین کنند که آیا جف مناسب است یا خیر. در آخرین دور مصاحبه، مدیر استخدام از جف پرسید که شغل مورد علاقه‌اش تا کنون چه بوده است. “سخنرانی عمومی!” او گفت. این آنها را غافلگیر کرد. اینجا این نوجوان نوزده ساله بود که بنیاد و جامعه آنلاین خود را برای کودکان مبتلا به ADHD راه اندازی کرد. او یک سخنرانی هفت دقیقه ای برای معلمان، پزشکان و والدین انجام داد و 500 دلار دستمزد دریافت کرد. مالک از این بخش از دنیای جف قدردانی کرد. این یک فرآیند ایجاد رابطه بود. آنها جف را وادار کردند منتظر بماند و ارزشش را داشت. فکر می‌کنم جف اکنون در مسیری قرار دارد که این را به من بگوید این بهترین شغلی است که او تا به حال داشته است. رفتار کردن با مردم مثل مردم راه درازی دارد.

5. بررسی را نادیده نگیرید

بزرگترین اشتباه فیلترینگ که کارآفرینان کسب و کارهای کوچک مرتکب می شوند، انجام ندادن آن است. آنها از داوطلبان انتظار ندارند که دستورالعمل های ارسال رزومه را در آگهی استخدام رعایت کنند، قبل از مصاحبه سوالاتی نمی پرسند و مراجع را بررسی نمی کنند. “هی، من تو را دوست دارم. شما استخدام شده اید،» تقریباً به همان اندازه پیچیده است که فیلترینگ آنها می شود.

با تکنولوژی امروز و دنیای پر سرعت، به راحتی می توان در رزومه یا مصاحبه کمی دروغ گفت. من با مشتری کار کردم که مدیر عاملش در مورد داشتن مدرک MBA در هاروارد به دروغ گفت. شرکت بررسی نکرد – که تقریباً برای آنها هزینه شرکت داشت. تلفن را بردارید و با کارفرمایان قبلی، معلمان دبیرستان و گروه های خدماتی که در آنها حضور دارند بررسی کنید. بهتر است اکنون کمی وقت اضافی صرف کنید تا اینکه در چند سال آینده با یک استخدام بد پول زیادی از دست بدهید.

امیدوارم این به شما کمک کند تا استخدام مناسب را پیدا کنید. تا دفعه بعد، از سفر کارآفرینی خود لذت ببرید!

امضای الکترونیکی Beverlee Rasmussen

بهترین کتاب تجارت کوچک که تا کنون نوشته شده است!

این گزیده ای از کتاب جدید من تجارت کوچک، فرصت بزرگ است. در این کتاب، من به توضیح دقیق همه مراحل در فرآیند استخدام، به علاوه بسیاری از بهترین شیوه های تجاری واقعی می پردازم. شما می توانید نسخه خود را از اینجا خریداری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید