اهدافی که معنی دارند | سیستم های کسب و کار مربی ®


هر چند وقت یکبار متوجه شده اید که یک زندگی یا هدف تجاری مهم را دوباره شروع کرده اید؟ به آن آرزوهایی فکر کنید که هنوز در لیست اهداف سالانه شما بدون دستیابی به موفقیت هستند. اینها اهدافی هستند که اهمیت شخصی دارند، آنها اهدافی هستند که معنی دارند و شما را وادار می کنند تا زمانی که به آنها دست یابید ادامه دهید.

دستیابی به هدف را بیش از حد پیچیده نکنیم. لازم نیست اهداف هوشمندانه باشند، بلکه باید هدف داشته باشند. برو داخل، چه چیزی تو را هدایت می کند و چرا؟

اهداف دائمی شما که از بین نمی روند چیست؟

در اینجا چند مورد از من است:

1. در سراسر جهان به عنوان انسانی شناخته شوید که به اندازه کافی برای حل مشکل شکست کسب و کار کوچک اهمیت دارد. ✅ ⬆️
2. در کانادا برای کسب مدرک کارشناسی ارشد در مربیگری پیشرو باشید
3. تبدیل شوید و مربی ICF MCC ⬆️ (2024)
4. کسب کمربند مشکی در تکواندو ⬆️ (2024/25)
5. بدن، ذهن و روح سالمی داشته باشید✅
5. با اعضای گروه راک اسکورپیونز شخصاً ملاقات کنید ⬆️ (11 آوریل 2024) ❤️

خواستن بیشتر، خواستن یک کمربند مشکی به جای سفید، خواستن ملاقات با گروه به جای نشستن روی صندلی های خونریزی بینی در کنسرت، خواستن سالم بودن هر روز تا بتوانید ظاهر شوید و بهترین زندگی خود را داشته باشید، همه اینها کاملاً انسانی است. .

در اینجا برای هر کارآفرینی درسی وجود دارد. شما می توانید هدفی را تعیین کنید، اما صرف نوشتن آن به معنای آن نیست. آن هدف باید برای شما شخصاً معنایی داشته باشد. این عمیق تر از این است که فقط “من می خواهم صد دلار در بانک داشته باشم.” چرا صد بزرگ می خواهی؟ “چون پس از آن من می توانم شب بخوابم.” یعنی معنای واقعی هدف شما نتیجه هدف برای شما معنی دارد – مستقیماً بر زندگی شما تأثیر می گذارد.

هدف یک هدف است. برای ضربه زدن به آن چه چیزی باید داشته باشید؟ بیشتر کارآفرینان فقط می خواهند شاد باشند. آنها فقط می خواهند آنقدر پول در بیاورند که موضوع پول را از روی میز بردارند، هر چه که برای آنها معنی دارد. و آنها آزادی شخصی را می خواهند که هر طور که می خواهند بیایند و بروند. آنها همچنین خواهان احترام هستند – آنها نمی خواهند در مقابل مشتریان، دوستان یا خانواده بد به نظر برسند.

اهداف تجاری می تواند شامل اهداف فروش، حاشیه سود، افزایش اندازه تیم شما، محصولاتی که می خواهید توسعه دهید، استراتژی های بازاریابی، ارتقاء تجهیزات و آموزش باشد. آنها همچنین می توانند شامل اهداف رهبری و رشد شخصی برای دستیابی به تعادل بیشتر در زندگی شخصی شما باشند.

اهداف شخصی می تواند شامل آزادی در انتخاب، انجام کاری که می خواهید، استفاده از زمان خود به نحوی که می خواهید باشد.

می توانید از کسب و کار خود برای کمک به دستیابی به اهداف شخصی خود استفاده کنید. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که در طول زندگی کسب‌وکار خود را بگذرانید و هرگز به اهدافی که شخصاً برای شما بیشترین اهمیت را دارد، نرسید.

به همان اندازه که مشتریان شما مهم هستند، آنها کسانی نیستند که در ردیف اول با شما در زندگی شما قرار دارند.

به کمک نیاز دارید؟ نمی توان از شما انتظار داشت که همه چیز را به تنهایی انجام دهید.

اگر در حال چرخیدن چرخ های خود هستید که به سال 2024 می آیند، بیایید صحبت کنیم. من دوست دارم مربیانی را ملاقات کنم که می خواهند بزرگتر بازی کنند و درآمد بیشتری کسب کنند. من دوست دارم با صاحبان مشاغل و مدیرانی صحبت کنم که پتانسیل را در تیم خود می بینند و بیشتر می خواهند. من ستاره ای هستم که هر کاری را با شما روی صندلی راننده محکم می کنم.

فقط به این دلیل که احساس می کنید “باید” کارها را انجام ندهید، شروع به انجام کارهایی کنید که برای شما مهم هستند، حتی اگر دیگران به شما بگویند غیرممکن است. انجام دهید و شما برنده خواهید شد.

کمربند مشکی خود را در زندگی به دست خواهید آورد.

و شما شاد، موفق و آزاد خواهید بود.

سنگ اسکورپیونز سفر جاده ای مؤمن 2023

ممنون که به من اجازه دادی فحش بدم، این هم باعث خوشحالی من میشه!!

چه اهدافی دارید که این زندگی را به بهترین زندگی تبدیل می کند؟

اهداف خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. اهداف شما چیست و برای رسیدن به آنها چه معنایی برای شما خواهد داشت؟

خوشحالم که در این سفر کارآفرینی با شما هستم!

امضای الکترونیکی Beverlee Rasmussen

دیدگاهتان را بنویسید