معافیت مالیاتی کووید | مهلت اظهارنامه مالیاتی کووید


کووید-19 بسیاری از جنبه های زندگی از جمله مالیات شما را تغییر داده است. با توجه به این تغییرات، HMRC مهلت اظهارنامه مالیاتی کووید را به شما یادآوری می کند. پرداخت کنندگان باید پرداخت های Covid-19 را در اظهارنامه مالیاتی خود برای سال مالیاتی 2021 تا 2022 اعلام کنند.

بیش از 2.9 میلیون نفر تا 5 آوریل 2022 حداقل یک پرداخت طرح حمایت از درآمد خوداشتغالی (SEISS) ادعا کردند. این کمک ها مشمول مالیات هستند و باید در اظهارنامه مالیاتی سال مالیاتی 2021 تا 2022 قبل از پایان مهلت در 31 ژانویه 2023 اظهار شوند. .

طرح حمایت از درآمد خوداشتغالی چیست؟

پنجره های برنامه و پرداخت SEISS در طول سال مالیاتی 2021 تا 2022 عبارت بودند از:

  • SEISS 4: 22 آوریل 2021 تا 1 ژوئن 2021
  • SEISS 5: 29 ژوئیه 2021 تا 30 سپتامبر 2021

SEISS تنها طرح حمایتی Covid-19 نیست که باید در اظهارنامه مالیاتی اعلام شود. اگر مالیات دهندگان در طول سال مالیاتی 2021 تا 2022 پرداخت های حمایتی دیگری دریافت کرده اند، ممکن است لازم باشد این موضوع را در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش دهند، در صورتی که:

  • خوداشتغال
  • در یک مشارکت
  • یک تجارت

چگونه می توانم از طریق خود ارزیابی معافیت مالیاتی کووید را درخواست کنم؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه میکروسرویس تخفیف مالیاتی HMRC بروید و دستورالعمل های آنجا را دنبال کنید. حتما شناسه دروازه دولتی خود را در دست داشته باشید. اگر هنوز یکی را ندارید، می توانید آن را در محل راه اندازی کنید.

نکته برتر: مطمئن شوید که در وب سایت مناسب و در یک پیوند امن (https) هستید. اگر تا به حال نگران پر کردن فرم های آنلاین هستید، با یکی از اعضای تیم مفید ما تماس بگیرید.

آیا می توانم برای کار از خانه در طول کووید درخواست معافیت مالیاتی کنم؟

آیا می دانستید که بیش از نیم میلیون نفر هنگام کار از خانه ادعای معافیت مالیاتی کووید کردند؟ در اینجا در Kirkwood Wilson، ما همیشه راه‌هایی برای صرفه‌جویی در پول شما پیدا می‌کنیم و کار از معافیت مالیاتی Covid هنگام کار از خانه می‌تواند یکی از آنها باشد.

معافیت مالیاتی با همان نرخی اعمال می شود که مالیات بر درآمد می پردازید. این یک نرخ پایه 20٪، 40٪ نرخ بالاتر و 45٪ نرخ اضافی است. درآمد و گمرک HM (HMRC) ادعاهای معافیت مالیاتی را برای کار از خانه به دلیل ویروس کرونا از سال 2021 تا 2022 می‌پذیرد، بنابراین فراموش نکنید که به صورت آنلاین درخواست دهید یا هنگام کار روی حساب‌های خود به ما اطلاع دهید.

طرح حفظ شغل کرونا ویروس و برای کمک به بیرون غذا بخورید

اگر کمک هزینه برنامه حفظ شغل کروناویروس (CJRS) یا پرداخت Eat Out to Help Out دریافت کرده اید، باید هر دو مورد زیر را انجام دهید:

● هنگام محاسبه سود مشمول مالیات خود مطابق با استانداردهای حسابداری مربوطه، آن را به عنوان درآمد لحاظ کنید.

● آن را به طور جداگانه در اظهارنامه مالیاتی شرکت خود با استفاده از طرح حفظ شغل Coronavirus و Eat Out to Help Out گزارش دهید.

هنگام محاسبه سود مشمول مالیات خود، باید سایر پرداخت‌های مشمول مالیات COVID-19 را به عنوان درآمد ثبت کنید.

سردرگم هستید که این ممکن است برای شما چه معنایی داشته باشد؟ برای پشتیبانی و مشاوره با Kirkwood Wilson در این مدت تماس بگیرید، به بسته های ما نگاهی بیندازید تا ببینید تیم ما چگونه می تواند در حساب های شما تغییر ایجاد کند. و کمک به اعلامیه های Covid19.

دیدگاهتان را بنویسید