شرکت United Solutions گواهینامه های نوع دوم SOC 1 و 2 را دریافت می کند


توسط هانا گریس هالادی / 27 ژوئن 2024

حسابرسی مستقل کنترل ها و فرآیندهای داخلی شرکت راه حل های متحد را تأیید می کند

Tallahassee، FL – United Solutions Company (USC)، یک CUSO و ارائه دهنده اصلی اتحادیه های اعتباری، امروز اعلام کرد که ممیزی های SOC 1 Type II و SOC 2 Type II خود را که توسط KirkpatrickPrice انجام شده است، تکمیل کرده است. این گواهی شواهدی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد USC تعهدی قوی به امنیت و ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان خود با نشان دادن اینکه آنها کنترل‌ها و فرآیندهای داخلی لازم را دارند، دارد.

ممیزی SOC 1 تأیید مستقل و شخص ثالثی را ارائه می دهد که رویه های امنیت اطلاعات یک سازمان خدماتی با استانداردهای صنعت مقرر شده توسط AICPA و SSAE 18 مطابقت دارد. در طول ممیزی، کنترل های یک سازمان خدماتی مرتبط با ICFR آزمایش می شوند. گزارش SOC 1 ارائه شده توسط KirkpatrickPrice مناسب بودن طراحی و اثربخشی عملیات کنترل‌های USC را برای برآورده کردن استانداردهای این معیارها تأیید می‌کند.

ممیزی SOC 2 تأیید مستقل و شخص ثالثی را ارائه می دهد که رویه های امنیت اطلاعات یک سازمان خدماتی با استانداردهای صنعت تعیین شده توسط AICPA مطابقت دارد. در طول ممیزی، کنترل‌های گزارش‌دهی غیرمالی یک سازمان خدماتی در ارتباط با امنیت، در دسترس بودن، یکپارچگی پردازش، محرمانه بودن و حریم خصوصی یک سیستم آزمایش می‌شوند. گزارش SOC 2 ارائه شده توسط Kirkpatrick Price مناسب بودن طراحی و اثربخشی عملیات کنترل‌های USC را برای برآورده کردن استانداردهای این معیارها تأیید می‌کند.

جیم جیاکوب، رئیس و مدیر عامل شرکت یونایتد سولوشن، می‌گوید: «کرک پاتریک پرایس کار بسیار خوبی در حسابرسی یونایتد سولوشز انجام می‌دهد. بیست سال پیش، یونایتد سولوشز یک حسابرسی سالانه را انجام می داد. امروز، ما در تمام طول سال با SOC1 Type II، SOC2 Type II، PCI Compliance، تست نفوذ سه ماهه و ممیزی‌های اضافی برای شبکه ATM Magic Line خود ممیزی می‌شویم. حفظ استانداردهای بالای ما هر سال به تلاش بیشتری نیاز دارد. سطح بالا قرار دارد، اما گذراندن این ممیزی ها، United Solutions را از رقبای ما متمایز می کند.

جوزف کرکپاتریک، رئیس KirkpatrickPrice گفت: “مشتریان USC برای محافظت از اطلاعات مصرف کننده به آنها متکی هستند.” در نتیجه، USC بهترین کنترل‌های اعمال شده توسط مشتریان خود را برای رسیدگی به خطرات امنیت اطلاعات و انطباق اجرا کرده است. نظر شخص ثالث ما این کنترل‌ها را تأیید می‌کند و آزمایش‌هایی که انجام می‌دهیم به مشتریان USC اطمینان می‌دهد.»

درباره شرکت یونایتد سولوشز:

شرکت راه حل های متحد یک سازمان خدمات اتحادیه اعتباری (CUSO) و ارائه دهنده خدمات کاربردی (ASP) است که در سال 1983 با دفتر مرکزی در تالاهاسی، فلوریدا تاسیس شد. United Solutions منوی جامعی از محصولات و خدمات را به اتحادیه های اعتباری و سایر مشاغل در سراسر کشور ارائه می دهد. از پردازش داده های اصلی و بررسی 21 سرویس گرفته تا مجموعه ها و مدیریت شبکه، خدمات استثنایی ما و تعهد به نوآوری چیزی است که واقعاً ما را متمایز می کند. برای اطلاعات بیشتر به www.unitedsolutions.coop مراجعه کنید.

درباره KirkpatrickPrice:

KirkpatrickPrice پیشرو در گزارش‌های حسابرسی امنیت سایبری و انطباق است. حسابرسان با تجربه ما می دانند ممیزی سخت است، بنابراین ممیزی های پیچیده ای مانند SOC 1، SOC 2، PCI DSS، HIPAA، HITRUST، GDPR، و ISO 27001 را انجام می دهند و ارزش آن را دارند. این شرکت بیش از 20000 گزارش برای بیش از 2000 مشتری در سراسر جهان صادر کرده است و به مشتریان خود نتایج قابل اعتماد و اطمینانی را که شایسته آنهاست ارائه می دهد. KirkpatrickPrice با استفاده از مدیر حسابرسی آنلاین خود، اولین پلت فرم انطباق در جهان، مشتریان خود را با یک متخصص شریک می کند تا آنها را در کل فرآیند حسابرسی، از آمادگی حسابرسی تا گزارش نهایی، راهنمایی کند. برای اطلاعات بیشتر، از www.kirkpatrickprice.com دیدن کنید، KirkpatrickPrice را در لینکدین دنبال کنید، یا در کانال یوتیوب ما مشترک شوید.

درباره نویسنده

هانا گریس هالادی

هانا گریس هالادی یک بازاریاب محتوا با تجربه است که دارای مدرک در زمینه نویسندگی خلاق و روابط عمومی است. او گواهینامه خود را در امنیت سایبری (CC) از (ISC)2 دریافت کرده است و از نوامبر 2019 برای KirkpatrickPrice کار کرده است، ابتدا به عنوان یک نویسنده حرفه ای قبل از اینکه به تیم بازاریابی به عنوان متخصص بازاریابی محتوای ما منتقل شود. تجربه او در KirkpatrickPrice و عشق به داستان سرایی، او را الهام می‌بخشد تا محتوایی تولید کند که صنعت امنیت سایبری را آموزش می‌دهد، قدرت می‌بخشد و الهام می‌بخشد.





دیدگاهتان را بنویسید