بیانیه پاییز | مثال های استراتژی کسب و کار


اینجا در Kirkwood Wilson، ما می دانیم که زمان سختی است و احتمالاً برای بسیاری از مشاغل چالش برانگیز باقی خواهد ماند. بنابراین، کسب و کارها برای اطمینان از موفقیت آنها در فضای اقتصادی در دو سال آینده چه باید بکنند؟

در 17 نوامبر پس از انتشار بیانیه پاییز، ما بیشتر در مورد برنامه های هزینه و سیاست های مالیاتی دولت خواهیم دانست. چشم‌اندازی است که در آن اقتصاد کمتر به دولت وابسته خواهد بود، هزینه‌ها به شدت کاهش می‌یابد و مالیات‌ها در کل افزایش می‌یابد.

ماهیت در حال تغییر اقتصاد مجموعه ای از سوالات را برای هر کسب و کاری مطرح می کند:

  • در کوتاه مدت و برای سرمایه گذاری به چه منابع مالی نیاز دارد؟
  • چالش‌های ورود و حفظ بازارهای صادراتی و/یا جدید چیست؟
  • چگونه جریان‌های درآمدی جدید و نوآورانه را توسعه می‌دهد؟
  • چگونه می تواند نیروی کار خود را از طریق اوج و فرود فعالیت مدیریت کند؟

اما یک کسب و کار باید چه کاری انجام دهد تا موفق بماند؟ بسیاری از مشاغل مختلف نیازمندی های متفاوتی خواهند داشت، اما ما اینجا هستیم تا با یک تیم حسابداری خبره و مشاوره کسب و کار متخصص از شما حمایت کنیم.

در اینجا چند نمونه استراتژی تجاری که موفق بوده اند آورده شده است:

موفق ترین استراتژی های کسب و کار کدامند؟

کسب و کاری که مشتریان را در اولویت قرار می دهد

برای چند سال آینده، شرکت ها باید مشتریان خود را درک کنند و بتوانند به نیازها و فشارهایی که با آن مواجه هستند پاسخ دهند. درآمد خانوار تحت فشار قرار گرفته است و برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که این وضعیت تا سال 2024 ادامه خواهد داشت.

برای اکثر مشاغلی که با مصرف کننده روبرو هستند، این به معنای ارائه ارزش برای مشتریان است.

نکته کلیدی در اینجا این است که برای درک الگوهای هزینه مشتریان و نیازهای آنها وقت بگذارید. برای تحقیق در مورد این نیازها وقت بگذارید و ببینید در حال حاضر چگونه آنها را برآورده می کنید و چه کارهایی می توانید برای بهبود پیشنهاد خود انجام دهید.

به روش هایی فکر کنید که می توانید تحویل محصول یا خدمات خود را تغییر دهید. چیزهای ساده ای مانند:

  • قبل از ارائه پیشنهاد خود با مشتری صحبت کنید.
  • اجازه دادن به مشتری که بداند کارها چگونه در حال پیشرفت هستند،
  • تماس گرفتن با مشتری برای اطمینان از اینکه همه چیز پس از تحویل خوب پیش رفت، روش های کوچکی است که می توانید تشخیص دهید مشتری چه می خواهد و چه نیازی دارد.
  • ارتباط مستمر با مشتریان قبل، حین و پس از فروش، یک عامل کلیدی برای کسب و کار موفق در شرایط سخت است.
  • از خود بپرسید چه کاری می توانید برای بهبود این موضوع در کسب و کار خود انجام دهید.
  • زمانی را برای جستجوی جریان های درآمدی جدید اختصاص دهید.
  • تغییر نام تجاری برخی از پیشنهادات خود و فروش در خارج از کشور یا آنلاین را در نظر بگیرید.
  • چه جریان های درآمدی جدیدی در دسترس شما هستند و چگونه می توانید از آنها استفاده کنید؟

کسب و کاری که می تواند هزینه ها را کنترل کند

نگه داشتن پول نقد اساسی است، اما کنترل نرخ خروج نقدینگی نیز ضروری است.

برای فکر کردن به این موارد وقت بگذارید:

  • هزینه های شما و کارهایی که می توانید برای بهبود روش مدیریت کسب و کار خود انجام دهید.
  • بررسی منظم اهداف تا هزینه های واقعی کلید کنترل خوب کسب و کار شما است.
  • به نحوه انجام کارها نگاه کنید و آیا جایگزینی وجود دارد؟
  • تامین کنندگان جایگزین، برنامه های پرداخت جایگزین و استفاده بهتر از نقطه فروش الکترونیکی، مدیریت سهام و کنترل کیفیت را در نظر بگیرید.

با ما بنشینید تا درباره استراتژی خود برای کنترل هزینه ها بحث کنید، در مورد چگونگی انجام کارها با سرعت و کارآمدتر فکر کنید، و یک استراتژی برای سال آینده تدوین کنید. درباره بسته های ما بیشتر بدانید.

کسب و کاری که می تواند کارکنان را مدیریت کند

یکی از بزرگترین هزینه ها برای شرکت ها، هزینه های اشتغال است. استخدام کارکنان جدید گران است و معادل سرمایه گذاری تازه در کسب و کار است. بسیاری از کسب‌وکارهای موفق ارزشی را که از کارمندان خود دریافت می‌کنند بررسی می‌کنند و زمان می‌گذارند تا در مورد اینکه چگونه می‌توانند مشتری‌مدارتر و کارآمدتر در نقش‌های خود باشند، بحث می‌کنند.

به گزینه‌های جایگزین برای افزایش حقوق نگاه کنید، مانند استفاده از حقوق مرتبط با عملکرد و ساختار پاداش که هم خدمات خوب به مشتریان را پاداش می‌دهد و هم فروش را افزایش می‌دهد. همه کارمندان را درگیر نحوه بهبود کسب و کار کنید و این کار را به طور منظم انجام دهید.

بهترین استراتژی موفقیت کسب و کار چیست؟

متأسفانه، وقتی صحبت از یک استراتژی تجاری موفق به میان می آید، هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. در اینجا در Kirkwood Wilson می دانیم که راه های زیادی وجود دارد که می تواند به موفقیت و نتیجه نهایی شما کمک کند. بزرگترین توصیه ما این است که انعطاف پذیر باشید، اما در مقابل خطرات نیز هوشیار باشید.

کسب‌وکارهای موفق آینده به سرعت روی پای خود خواهند نشست، اما از خطرات آن نیز آگاه خواهند بود. آنها لاغر و کارآمد خواهند بود و در عین حال می توانند فرصت هایی را که وجود دارد شناسایی کرده و از آنها استفاده کنند. همانطور که چشم انداز اقتصادی برای سال های آینده سخت به نظر می رسد، هنوز فرصت های زیادی وجود خواهد داشت، بنابراین لطفاً در مورد برنامه های خود با ما صحبت کنید – ما تجربه قابل توجهی در کمک به مشتریان خود برای موفقیت داریم!

برای اطلاعات بیشتر، مطالعات موردی ما را کشف کنید یا با یکی از اعضای تیم ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید