AI-Powered Jeopardy Game Maker از Factile


به دنبال راهی جذاب برای بررسی اطلاعات با دانش آموزان هستید؟ یک بازی ساز Jeopardy با هوش مصنوعی وجود دارد که می خواهید در این سال تحصیلی امتحان کنید. این Factile نامیده می‌شود و حالت بی‌نظیر Buzzer، تجربه‌ای شبیه به نمایش بازی در کلاس شما ایجاد می‌کند!

اگر امسال در یک وبینار یا در یک کارگاه حضوری با هم ارتباط برقرار کرده‌ایم، می‌دانید که من عاشق به اشتراک گذاشتن راه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای برنامه‌ریزی آموزشی هستم. با استفاده از یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Factile، می‌توانید یک بازی Jeopardy را با توجه به اهداف یادگیری و نیازهای دانش‌آموزان خود بسازید.

امروز در وبلاگ، نگاهی به Factile خواهیم داشت و اینکه چگونه می توانید آن را به صورت رایگان در سال تحصیلی امسال امتحان کنید!

بازی ساز خطرناک

من عاشق Jeopardy هستم و وقتی بزرگ شدم، تقریباً هر شب آن را تماشا می‌کردیم. عمه (و مادرخوانده) من حتی چندین سال پیش یک مسابقه بود. بنابراین، اوایل تابستان، وقتی Factile را در عمل دیدم، هیجان زده شدم که آن را با شما به اشتراک بگذارم. با این بازی ساز Jeopardy، معلمان می توانند بازی های خود را بسازند یا از میان کتابخانه ای از قالب های آماده استفاده کنند.

انعطاف پذیری زیادی در نحوه استفاده از این ابزار با دانش آموزان وجود دارد. البته نه تنها می توانید موضوع و تمرکز را انتخاب کنید، بلکه می توانید تصمیم بگیرید که چه نوع سؤالاتی را می خواهید ایجاد کنید. به عنوان مثال، سؤالات و پاسخ‌های شما می‌تواند شامل متن باشد، یا می‌توانید معادلات ریاضی را اضافه کنید یا به هر کدام تصاویر آپلود کنید. تصاویر، ویدئوها و صداها همگی می توانند همراه با متن باشند یا بدون متن در پرسش و پاسخ نشان داده شوند. شما همچنین می توانید معادلات ریاضی را به صورت مستقل یا جاسازی شده با متن دیگر، مانند یک مسئله کلمه، اضافه کنید.

سازنده بازی Factile Jeopardy یک صفحه بازی World Geography را نمایش می دهد و به دانش آموزان اجازه می دهد سؤالات را از دسته های مختلف مانند نقشه ها و مناطق انتخاب کنند.سازنده بازی Factile Jeopardy یک صفحه بازی World Geography را نمایش می دهد و به دانش آموزان اجازه می دهد سؤالات را از دسته های مختلف مانند نقشه ها و مناطق انتخاب کنند.

همه گزینه‌های موجود در این بازی ساز Jeopardy به شما این امکان را می‌دهد که بهترین بازی را برای نقد دانش‌آموز خود تعیین کنید. حتی می‌توانید تصمیم بگیرید که بازی‌هایی را که می‌سازید یا مکان‌یابی می‌کنید در قالب‌های مختلف به اشتراک بگذارید. دانش‌آموزان همچنین می‌توانند بازی‌هایی را در Factile در قالب‌های چند انتخابی، Memory Match یا Quiz Bowl بازی کنند. برای گسترش تجربه بازبینی، معلمان می‌توانند پیوندی را به اشتراک بگذارند تا دانش‌آموزان بتوانند از فلش کارت‌ها بر اساس محتوای بازی استفاده کنند.

استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت بازی

بازی‌های نقد دانشجو قبل از اینکه ChatGPT وارد صحنه شود وجود داشت. با این حال، راهی وجود دارد که بتوانید از هوش مصنوعی در کنار این سازنده بازی Jeopardy استفاده کنید. ویژگی جدید هوش مصنوعی در Factile AutoGen نام دارد. این به طور خودکار بازی های خطر را بر اساس درجه و موضوع تولید می کند. این می تواند در زمان شما صرفه جویی کند زیرا بازی نقد و بررسی کامل یا منبع مکمل را برای به اشتراک گذاشتن با دانش آموزان خود طراحی می کنید.

اگر در گذشته از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کرده اید، از قبل می دانید که چگونه می توانند به عنوان دستیار یا همکار عمل کنند. با استفاده از ویژگی AutoGen در Factile می‌توانید به هدف خود برای ایجاد یک بازی مروری جذاب برای دانش‌آموزان خود دست یابید، و زمان زیادی هم نمی‌برد. من دوست دارم که تیم Factile این گزینه را در کنار سازنده بازی Jeopardy خود ارائه دهد.

سازنده بازی Factile Jeopardy که رابط حالت Buzzer را نشان می‌دهد، جایی که دانش‌آموزان به یک سؤال جغرافیایی درباره خطوط طول و عرض جغرافیایی پاسخ می‌دهند.سازنده بازی Factile Jeopardy که رابط حالت Buzzer را نشان می‌دهد، جایی که دانش‌آموزان به یک سؤال جغرافیایی درباره خطوط طول و عرض جغرافیایی پاسخ می‌دهند.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Factile فقط در وقت شما صرفه جویی نمی کنند، بلکه فرصت هایی را برای خلاقیت در طراحی آموزشی شما باز می کنند. چه در حال آموزش مفاهیم پایه به دانش‌آموزان ابتدایی باشید و چه به دانش‌آموزان دبیرستانی مطالب پیشرفته‌تر، انعطاف‌پذیری Factile به شما این امکان را می‌دهد تا بازی را متناسب با گروه‌های سنی و موضوعات مختلف تطبیق دهید.

استفاده از بازی ها در کلاس درس

دلایل زیادی برای معرفی بازی‌ها به دانش‌آموزانتان به عنوان یک بررسی وجود دارد. هنگامی که به صورت استراتژیک استفاده می‌شود، بازی مانند بازی‌ای که با Factile ایجاد می‌کنید، می‌تواند تعامل دانش‌آموزان را تقویت کرده و جامعه را در کلاس شما ایجاد کند. همانطور که قبلاً اشاره کردم، من دوست دارم که چگونه در صندلی راننده هستید. می توانید محتوا و تجربه را برای دانش آموزان خود سفارشی کنید. و البته، من هیجان زده هستم که آنها از هوش مصنوعی برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان برای ایجاد این فعالیت های جذاب برای دانش آموزان نیز استفاده می کنند.

آماده شروع استفاده از این بازی ساز Jeopardy هستید؟ Factile را به صورت رایگان امتحان کنید و تعامل کلاس خود را در کلاس خود تقویت کنید!

پست های بیشتری با نکات بررسی محتوا پیدا کنید:

دیدگاهتان را بنویسید