7 روش برای استفاده از موسیقی هوش مصنوعی در کلاس درس


آیا به استفاده از موسیقی هوش مصنوعی در کلاس خود فکر کرده اید؟ تابستان امسال با معلمان در گوشه و کنار کشور وقت گذراندم. در کارگاه ها و جلسات کنفرانس من که نقش هوش مصنوعی در آموزش را بررسی می کند، یکی از محبوب ترین موضوعات چگونگی ساخت موسیقی با کمک هوش مصنوعی (AI) است.

چه به دنبال جرقه زدن خلاقیت، تقویت تجربیات یادگیری سنتی، یا به سادگی معرفی رسانه های جدید به درس های خود باشید، موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است جایی در جعبه ابزار آموزشی شما داشته باشد. مشابه یک ربات چت مانند ChatGPT، می‌توانید یک درخواست یا توضیحات را به ابزار موسیقی هوش مصنوعی اضافه کنید تا یک قطعه موسیقی کوتاه برای اشتراک‌گذاری با دانش‌آموزان ایجاد کنید.

امروز در وبلاگ، چند روش عملی برای گنجاندن موسیقی هوش مصنوعی در کلاس درس به اشتراک خواهم گذاشت. و همانطور که در لیست فرو می روید، مطمئن هستم که چرخ های شما با تمام راه هایی که این فناوری می تواند به آموزش و یادگیری متصل شود شروع به چرخش خواهند کرد.

چگونه موسیقی هوش مصنوعی بسازیم

ابزارهای موسیقی هوش مصنوعی بیش از هر زمان دیگری در دسترس هستند و دنیایی از امکانات را برای مربیان در هر زمینه موضوعی باز می کنند. از ایجاد موسیقی متن منحصر به فرد برای آثار ادبی گرفته تا درک دوره های تاریخی از طریق حالات موسیقی، این ابزارها نه تنها تجربه آموزشی را غنی می کنند بلکه به دانش آموزان کمک می کنند تا ارتباط عمیق تری با مطالب ایجاد کنند.

چه ابزارهای موسیقی هوش مصنوعی را باید امتحان کنید؟ من تعدادی از ابزارهای هوش مصنوعی در لیست زیر را در کارگاه ها و وبینارهای خود در سال گذشته به اشتراک گذاشته ام. آنها کامل نیستند و برخی از آنها یک مدل آزمایشی رایگان یا پولی دارند. با این حال، من فکر می کنم این موارد شایسته توجه شما هستند:

MusicFX: این ابزار از آشپزخانه تست هوش مصنوعی گوگل مورد علاقه است. می‌توانید یک درخواست تایپ کنید و حتی چند پیشنهاد ابزار اضافه کنید. خروجی دو کلیپ 30 ثانیه ای است که می توانید پخش، دانلود یا به اشتراک بگذارید.

Suno AI: پس از ثبت نام برای یک حساب کاربری رایگان، می توانید آهنگی را که می خواهید تولید کنید، توصیف کنید. کاربران جدید چند اعتبار برای امتحان دریافت می‌کنند تا بتوانید فوراً یک آهنگ بسازید.

Loudly: این ابزار یک نسخه رایگان را نیز به شما می دهد تا آن را امتحان کنید. شما می توانید یک درخواست تا 250 کاراکتر بنویسید و بر اساس توضیحات شما سه گزینه در اختیار شما قرار می دهد.

همه مولدهای موسیقی هوش مصنوعی ابزاری مناسب برای دانش‌آموز نیستند و در مثال‌های زیر، ممکن است شما پیش قدم شوید و از دانش‌آموزان بخواهید که «آفلاین» کار کنند تا پیامی ایجاد کنند که می‌توانید از آن برای ایجاد یک کلیپ موسیقی هوش مصنوعی استفاده کنید.

استفاده از Suno AI برای ایجاد موسیقی برای کلاس درس، دارای یک درخواست مبتنی بر توضیحات که کلیپ های موسیقی سفارشی هوش مصنوعی را برای استفاده آموزشی تولید می کند.استفاده از Suno AI برای ایجاد موسیقی برای کلاس درس، دارای یک درخواست مبتنی بر توضیحات که کلیپ های موسیقی سفارشی هوش مصنوعی را برای استفاده آموزشی تولید می کند.

چرا از موسیقی در کلاس استفاده کنیم؟

موسیقی این قدرت را دارد که یک تجربه یادگیری سنتی را تغییر دهد. از زمانی که من دانش آموز بودم خیلی چیزها تغییر کرده است – زمانی که معلم ممکن است از نوار کاست برای پخش یک کلیپ برای کلاس ما استفاده کند. و اکنون ساده‌تر از همیشه می‌توان «موسیقی» و پخش را در تلفن هوشمند، رایانه، تخته سفید تعاملی یا تبلت فشار داد.

پخش موسیقی می تواند به تنظیم لحن، بهبود تمرکز و لذت بخشیدن به فرآیند یادگیری کمک کند. با کلیپ های موسیقی کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی، می توانید ارتباطات برنامه درسی خاصی را نیز ایجاد کنید.

در یک کلاس درس علوم، معلمان ممکن است از موسیقی برای تکمیل توضیح نظریه های پیچیده استفاده کنند. معلمان مطالعات اجتماعی می توانند با ادغام موسیقی که منعکس کننده آن زمان ها یا مناطق است، درس های خود را در دوره های تاریخی تقویت کنند. برای ریاضیات، ریتم و ضربات می تواند به نشان دادن الگوها و توالی ها کمک کند و مفاهیم انتزاعی را ملموس تر کند. در یک کلاس درس هنرهای زبان انگلیسی، موسیقی می تواند به عنوان پس زمینه ای برای نوشتن خلاقانه یا کمک به تجزیه و تحلیل زیرمتن عاطفی یک قطعه ادبی باشد. امکانات بی پایان هستند!

تولید کننده موسیقی با هوش مصنوعی با صدای بلند، موسیقی را بر اساس یک پیام متنی در مورد یک رویداد تاریخی ایجاد می کند، ایده آل برای استفاده در کلاس درس در محیط های آموزشی.مولد موسیقی با هوش مصنوعی با صدای بلند، موسیقی را بر اساس یک پیام متنی در مورد یک رویداد تاریخی ایجاد می کند، ایده آل برای استفاده در کلاس درس در محیط های آموزشی.

راه هایی برای استفاده از موسیقی هوش مصنوعی در کلاس درس

بیایید نگاهی به چند روش برای استفاده از موسیقی هوش مصنوعی در کلاس درس امسال بیندازیم. و اگر ایده‌ای دارید که فهرست را کنار گذاشته‌ام، در اینستاگرام با من تماس بگیرید یا به خبرنامه ایمیل دوشنبه من پاسخ دهید تا همه چیز را به من بگویید.

دستورات نوشتن را تمرین کنید

دانش آموزان را به چالش بکشید تا دستورات نوشتن توصیفی ایجاد کنند و از هوش مصنوعی برای تولید موسیقی بر اساس توضیحات آنها استفاده کنید. این تمرین می تواند به تقویت مهارت های نوشتن توصیفی کمک کند و به هر حوزه موضوعی متصل شود.

اینفوگرافیک هفت راه برای استفاده از موسیقی هوش مصنوعی در کلاس را فهرست می کند و استراتژی های آموزشی خلاقانه با موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را برجسته می کند.اینفوگرافیک هفت راه برای استفاده از موسیقی هوش مصنوعی در کلاس را فهرست می کند و استراتژی های آموزشی خلاقانه با موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را برجسته می کند.

هوش مصنوعی مختلف را کاوش کنید

اگر استفاده از هوش مصنوعی را برای دانش‌آموزان مدل‌سازی می‌کنید، به آنها نشان دهید که چگونه می‌توانید با ابزارهای هوش مصنوعی آزمایش کنید تا ببینید چگونه می‌توانند نه تنها متن، بلکه موسیقی، جلوه‌های صوتی و موارد دیگر تولید کنند. این به آنها کمک می کند تا انواع خروجی های هوش مصنوعی و کاربردهای بالقوه آنها را در رسانه های مختلف درک کنند.

موسیقی با الهام از ادبیات

از دانش‌آموزان بخواهید که برای توصیف صحنه‌ای از یک داستان، درخواستی بنویسند. سپس می توانید از آن فرمان برای ایجاد یک کلیپ با استفاده از ابزارهای موسیقی هوش مصنوعی استفاده کنید. این کار می تواند مهارت های تفسیری آنها را عمیق تر کند و به آنها کمک کند تا درک خود از روایت را از طریق موسیقی بیان کنند. در مثال Suno در این صفحه، من دستوری را به اشتراک می‌گذارم که آغاز آن را توضیح می‌دهد وب شارلوت.

یک رویداد تاریخی را توصیف کنید

از ابزارهای موسیقی هوش مصنوعی برای ایجاد گفتگو در مورد یک رویداد تاریخی استفاده کنید. از دانش‌آموزان بخواهید که یک رویداد تاریخی را توصیف کنند و موسیقی بسازند که منعکس‌کننده حال و هوا یا لحن آن باشد و تعامل عاطفی و فکری عمیق‌تری با موضوع تسهیل کند. در مثال Loudly در این صفحه، من درخواستی را به اشتراک می‌گذارم که مهمانی چای بوستون را توصیف می‌کند.

ایجاد موسیقی پس زمینه

دانش‌آموزان می‌توانند برای شروع یک ارائه زنده، یک موسیقی اعلان بنویسند یا موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را انتخاب کنند. آنها می توانند از این برای تنظیم لحن استفاده کنند، زیرا آنها اطلاعات را در هر زمینه موضوعی به اشتراک می گذارند.

یک اتصال STEM ایجاد کنید

در اوایل سال جاری، من با دکتر Jacie Maslyk در مورد “راه های غیرمنتظره برای اتصال سواد و STEM” برای یک قسمت از پادکست Easy EdTech گپ زدم. ممکن است از هوش مصنوعی برای ایجاد یک ارتباط موسیقیایی با کدنویسی استفاده کنید. MusicFX کلمات موجود در درخواست شما را به عناصر جداگانه ای تبدیل می کند که منعکس کننده یک پلت فرم کدگذاری با کشیدن و رها کردن است.

موسیقی به عنوان یک بازتاب

ما اغلب از دانش‌آموزان می‌خواهیم که تجربیات یادگیری خود را تأمل کنند و احساس خود را پس از یک درس به اشتراک بگذارند. ممکن است به این موضوع نگاهی بیاندازید و از دانش‌آموزان بخواهید که یک کلیپ کوتاه تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کنند که به احساس آنها مربوط می‌شود.

همانطور که قبلاً در پست ذکر کردم، این استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار برنامه ریزی آموزشی چیزی است که من به آن علاقه زیادی دارم. و اگر امسال درباره هوش مصنوعی در آموزش صحبت کردم، می‌دانید که چقدر از احتمالات هیجان‌زده هستم. آوردن کلیپ های موزیکال سفارشی به کلاس درس آسان تر از آن چیزی است که من تصور می کردم.

اگر به دنبال غواصی عمیق‌تر در ادغام هوش مصنوعی در آموزش هستید، کتاب جدید من، EdTech Essentials: 12 استراتژی برای هر کلاس درس در عصر هوش مصنوعی، ویرایش دومشامل اتصالات هوش مصنوعی در کنار انواع دستورات برای امتحان با ربات چت است. چه یک مربی مبتدی یا باتجربه باشید، این کتاب مملو از استراتژی‌های عملی است که می‌توانند بلافاصله اجرا شوند. این صفحه در وبلاگ جزئیات بیشتری در مورد نسخه جدید به شما می دهد. از قبل یک کپی دارید؟ راهنمای مطالعه رایگان را از اینجا دانلود کنید.

پست‌های بیشتر با هوش مصنوعی برای آموزش را بیابید:



دیدگاهتان را بنویسید