گیمیفیکیشن در کلاس سوادآموزی با دکتر لورن گر – Easy EdTech Podcast 281


در این قسمت، دکتر لورن گر، مربی و مربی باتجربه، داستان هایی را به اشتراک می گذارد که قدرت گیمیفیکیشن را در کلاس درس سوادآموزی و فراتر از آن نشان می دهد. خواهید شنید که چگونه یادگیری گیمیفی شده باعث تقویت تفکر انتقادی، همکاری و فرو رفتن عمیق تر در محتوا می شود. اگر می خواهید امسال گیمیفیکیشن را در کلاس درس خود امتحان کنید، این قسمت برای شما مناسب است!

گوش کن به قسمت پادکست در پلتفرم مورد علاقه شما:

نکاتی برای گیمیفیکیشن در کلاس سوادآموزی

  • گیمیفیکیشن باعث ترویج تفکر انتقادی و همکاری می شود.
  • دانش آموزان می توانند از انتخاب بهره مند شوند.
  • روی فرآیند و همچنین محصول نهایی تمرکز کنید.

حمایت شده توسط نسخه دوم EdTech Essentials

کتاب به روز شده من از ASCD و ISTE برای شروع سال تحصیلی 2024 عالی است. دارای دو نکته ضروری جدید در مورد تأثیر هوش مصنوعی در آموزش، تقریباً 100 درخواست ربات چت برای امتحان کردن، و موارد دیگر. نسخه دوم EdTech Essentials اکنون در آمازون در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت من در classtechtips.com/books دیدن کنید!

پادکست های اپل را دنبال و مرور کنید

آیا تا به حال در پادکست مشترک شده اید؟ نمی‌خواهم یک قسمت را از دست بدهید و امیدوارم در این سفر پادکست من را همراهی کنید. وقتی پادکست‌های اپل را دنبال می‌کنید، قسمت‌های جدید در برنامه ظاهر می‌شوند، بنابراین لازم نیست به خاطر داشته باشید که به دنبال آنها بروید… برای دنبال کردن پادکست‌های اپل اینجا را کلیک کنید! و اگر یک دقیقه برای یک لطف بزرگ دارید، یک رتبه بندی و نقد را نیز به پادکست اضافه کنید – مطمئناً از آن قدردانی می کنم!

منابع اپیزود

دیدگاهتان را بنویسید