هک کد QR برای هر معلم – Easy EdTech Podcast 279


در این قسمت، آماده شوید تا پتانسیل کامل کدهای QR را برای کلاس خود باز کنید! از تبدیل جزوه‌های معمولی به تجربیات تعاملی گرفته تا اشتراک‌گذاری کار دانش‌آموزان به روش‌های جذاب، بررسی خواهیم کرد که چگونه کدهای QR می‌توانند به درس‌ها انرژی بخشند، روال‌ها را ساده‌سازی کنند و یادگیری را زنده کنند. چند هک کد QR مورد علاقه را تنظیم کنید تا بتوانید از این فناوری ساده و در عین حال قدرتمند نهایت استفاده را ببرید!

گوش بده به قسمت پادکست در پلتفرم مورد علاقه شما:

هک کد QR سریع

  • برچسب‌های کد QR را برای قرار دادن در سرتاسر کلاس درس چاپ کنید و به منابع پیوند دهید.
  • تابلوهای اعلانات تعاملی را با کدهای QR به اشتراک گذاری کار دانش آموزان ایجاد کنید.
  • برای دسترسی آسان به اطلاعات، کدهای QR را به آگهی ها و خبرنامه ها اضافه کنید.

حمایت شده توسط صفحات برنامه ریز هفتگی رایگان من

این قسمت توسط صفحات برنامه ریز هفتگی رایگان من حمایت می شود! من مجموعه ای از صفحات برنامه ریز قابل دانلود را برای شما ایجاد کرده ام که می توانید از امروز استفاده کنید. این یک راه عالی برای سازماندهی ماندن در سال جدید یا هر زمانی است که دوست دارید. آنها را چاپ کنید تا در برنامه و وظایف روزانه خود بنویسید، یا از فایل روی رایانه لوحی یا رایانه خود برای پیگیری لیست کارهای خود و تعیین اولویت های روزانه خود استفاده کنید. این صفحات برنامه ریز کاملا رایگان هستند و می توانید آنها را در classtechtips.com/planner >> پیدا کنید

پادکست های اپل را دنبال و مرور کنید

آیا تا به حال در پادکست مشترک شده اید؟ نمی‌خواهم یک قسمت را از دست بدهید و امیدوارم در این سفر پادکست من را همراهی کنید. وقتی پادکست‌های اپل را دنبال می‌کنید، قسمت‌های جدید در برنامه ظاهر می‌شوند، بنابراین لازم نیست به خاطر داشته باشید که به دنبال آنها بروید… برای دنبال کردن پادکست‌های اپل اینجا را کلیک کنید! و اگر یک دقیقه برای یک لطف بزرگ دارید، یک رتبه بندی و نقد را نیز به پادکست اضافه کنید – مطمئناً از آن قدردانی می کنم!

منابع اپیزود

دیدگاهتان را بنویسید