چگونه معلمان می توانند از هوش مصنوعی برای صرفه جویی در زمان با آموزش سریع استفاده کنند


ماموریت من در دهه گذشته کمک به آسان‌تر کردن EdTech برای مربیان بوده است. بنابراین وقتی ابزار فوق العاده ای را می بینم که می تواند به معلمان در صرفه جویی در زمان کمک کند، نمی توانم در مورد آن ساکت بمانم! راه‌های زیادی وجود دارد که معلمان می‌توانند از هوش مصنوعی برای صرفه‌جویی در زمان استفاده کنند، و من خوشحالم که آموزش سریع را با شما به اشتراک می‌گذارم.

اگر امسال با من در یک کارگاه یا وبینار شرکت کرده اید، احتمالاً از من شنیده اید که به آموزش سریع اشاره می کنم. این یک پلتفرم افزونه رایگان گوگل کروم است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. و آموزش سریع می تواند به شما در صرفه جویی در زمان در طول هفته مدرسه کمک کند.

امروز در وبلاگ، آموزش سریع و هر آنچه که با این ابزار قدرتمند برای آموزش و یادگیری ممکن است را بررسی خواهیم کرد!

معلمان می توانند از هوش مصنوعی برای صرفه جویی در زمان استفاده کنند

کمی کردن مقدار زمانی که می توانید با آموزش سریع صرفه جویی کنید دشوار است. اما من مطمئن هستم که به محض ثبت نام و نگاهی به آن، ممکن است بتوانید هر هفته 5، 10 یا بیشتر از زمان برنامه ریزی خود را صرفه جویی کنید. از آموزش های متمایز برای دانش آموزان گرفته تا ایجاد مواد ارزیابی، راه های زیادی برای استفاده از این پلت فرم برای صرفه جویی در زمان در سال تحصیلی جاری وجود دارد.

بیش از 30 ابزار برای آموزش سریع وجود دارد. بیایید به چند مورد مورد علاقه من نگاه کنیم!

ابزار سطح ساز متن

با این ابزار می توانید سطح یک متن را فورا تنظیم کنید. ابتدا افزونه Brisk Teaching Chrome را دانلود می کنید. سپس، هر زمان که مقاله ای را در وب باز می کنید، یک دکمه کوچک ظاهر می شود. شما می توانید در مورد سطحی که می خواهید مقاله را به آن تبدیل کنید، تصمیم بگیرید.

به عنوان مثال، شما می توانید مقاله ای را پیدا کنید که در سطح پایه هشتم نوشته شده است. هنگامی که دکمه “Brisk It” را فشار می دهید، می توانید آن را به سطح خواندن کلاس چهارم تغییر دهید. با استفاده از این ابزار، Brisk یک Google Doc را باز می‌کند، پیوندی به مقاله اصلی اضافه می‌کند و آن را به نسخه‌ای تبدیل می‌کند که آماده اشتراک‌گذاری با دانش‌آموزان شماست!

توجه داشته باشید: از این پیوند برای سه ماه از طرح حق بیمه خود به صورت رایگان استفاده کنید!

آموزش سریع صفحه فروشگاه وب Chrome با ویژگی های برجسته مانند خودکار کردن حجم کار و ایجاد محتوا بدون زحمت.  این تصویر سهولت ادغام ابزارهای هوش مصنوعی Brisk Teaching را در جریان کاری مربیان برای صرفه جویی در وقت ترویج می کند.آموزش سریع صفحه فروشگاه وب Chrome با ویژگی های برجسته مانند خودکار کردن حجم کار و ایجاد محتوا بدون زحمت.  این تصویر سهولت ادغام ابزارهای هوش مصنوعی Brisk Teaching را در جریان کاری مربیان برای صرفه جویی در وقت ترویج می کند.

AI Presentation Maker

آیا به دنبال به اشتراک گذاری اطلاعات جدید با دانش آموزان هستید؟ ابزار AI Presentation Maker نمونه کاملی از نحوه استفاده معلمان از هوش مصنوعی برای صرفه جویی در زمان است! با استفاده از این ابزار، می توانید یک ارائه Google Slides بر اساس محتوایی که آنلاین پیدا کرده اید ایجاد کنید. این ممکن است شامل یک مقاله یا یک ویدیوی YouTube باشد. یا می‌توانید کمی درباره ارائه‌ای که می‌خواهید انجام دهید به Brisk بگویید تا چیزی از ابتدا ایجاد کنید.

رابط ویدیویی یوتیوب با ابزارهای آموزش سریع، نشان دهنده توانایی هوش مصنوعی برای کمک به معلمان در ایجاد محتوای آموزشی و ارزیابی کارآمدتر مطالب ارسالی دانش آموزان است.رابط ویدیویی یوتیوب با ابزارهای آموزش سریع، نشان دهنده توانایی هوش مصنوعی برای کمک به معلمان در ایجاد محتوای آموزشی و ارزیابی کارآمدتر مطالب ارسالی دانش آموزان است.

ابزار های ارتباطی

آموزش سریع ابزارهای صرفه جویی زیادی را در اختیار مربیان قرار می دهد تا وظایف ارتباطی خود را انجام دهند. می توانید از آن برای ایجاد توصیه نامه های شخصی سازی شده یا ایجاد یک خبرنامه سفارشی برای جامعه مدرسه خود استفاده کنید. همچنین ابزاری برای کمک به ایمیل‌ها برای پاسخ سریع و مؤثر به پیام‌های موجود در صندوق ورودی شلوغ شما وجود دارد. اگر امسال هدف شما مشارکت خانوادگی است، باید این ابزارها را بررسی کنید.

ابزارهای ارزیابی

علاوه بر ابزارهای ارتباطی، تراز کننده متن و ایجاد کننده ارائه، آموزش سریع راه های زیادی برای کمک به شما در صرفه جویی در وقت در ایجاد ارزیابی های تکوینی دارد. AI Quiz Maker یکی از محبوب ترین ابزارهای آنهاست. به شما امکان می‌دهد آزمون‌هایی را در Google Forms و Google Docs ایجاد کنید تا آنها را به راحتی با دانش‌آموزان به اشتراک بگذارید. شما همچنین یک AI Rubric Generator و ابزارهایی برای کمک به ارائه بازخورد در مورد کار دانش آموز پیدا خواهید کرد – بخشی ضروری از یک روال ارزیابی تکوینی. از این پیوند برای سه ماه از طرح حق بیمه خود به صورت رایگان استفاده کنید!

نوشتن دانش آموز را بررسی کنید

ابزار Inspect Student Writing آخرین و البته نه کم اهمیت ترین، در لیست کارهای شگفت انگیزی است که آموزش سریع می تواند انجام دهد. وقتی برای اولین بار این را در عمل دیدم، شگفت زده شدم، و مطمئن هستم که شما نیز خواهید بود. همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، افزونه کروم از ویژگی پخش مجدد برای دنبال کردن پخش ویدئو از فرآیند نوشتن دانش آموزان استفاده می کند. آیا نگران این هستید که چگونه دانش آموزان ممکن است از هوش مصنوعی در کار خود استفاده کنند؟ این ابزار از Brisk Teaching به شما امکان می‌دهد یک پخش ویدیو را تماشا کنید تا کل سفر نوشتن دانش‌آموز را در Google Doc مشاهده کنید، از جمله هر گونه اقدام کپی و جای‌گذاری که ممکن است بخواهید با آن‌ها گپ بزنید.

آموزش سریع در لیست ابزارهای EdTech مورد علاقه من برای به اشتراک گذاشتن با هوش مصنوعی در این سال تحصیلی بالا بوده است. من هنگام بحث در مورد حمایت از خوانندگان دیجیتال و تمایز آموزش بر اساس داده های ارزیابی، ابزار تراز کننده متن آنها را در کارگاه های خود به نمایش گذاشته ام. اما همانطور که می بینید، ده ها ابزار برای آموزش سریع وجود دارد.

همانطور که آموزش سریع را بررسی می کنید، از این فرصت منحصر به فرد برای دریافت رایگان سه ماه از طرح حق بیمه استفاده کنید. از این پیوند برای سه ماه رایگان Brisk Premium استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید