9 ملزومات بازگشت به مدرسه – نکات فنی کلاس


چه چیزی در لیست لوازم ضروری بازگشت به مدرسه وجود دارد؟ چه یک معلم باتجربه باشید یا یک موقعیت کاملاً جدید را شروع کنید، ممکن است در هنگام آماده شدن برای شروع سال تحصیلی جدید، فهرست طولانی کارهایی داشته باشید. با پایان یافتن تعطیلات تابستانی و نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، این فرصتی است که برخی از وسایل مورد علاقه خود را برای بازگشت به مدرسه تهیه کنم.

امروز در وبلاگ، فهرستی از موارد ضروری برای بازگشت به مدرسه را برای شما آماده کرده ام. این شامل تعدادی از موارد دلخواه من، مواردی است که هر روز استفاده می کنم و چند چیز که فکر می کنم از آن لذت خواهید برد. همانطور که در پایان پست دوباره به آن اشاره خواهم کرد، به من اطلاع دهید که چه چیزی برای شما پیش می آید و چه چیزی را فراموش کرده ام. به خبرنامه هفتگی من پاسخ دهید (اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید) یا به من پیامی در اینستاگرام بفرستید (من را اینجا پیدا کنید) تا بدانم چه چیزی را دوست دارید یا چه چیزی را از دست داده ام!

ملزومات بازگشت به مدرسه

بیایید فهرستی از بیش از ده مورد را بررسی کنیم تا این فصل به مدرسه را بررسی کنیم!

جزئیات اینفوگرافیک "9 بازگشت به ملزومات مدرسه" برای معلمان، از جمله شارژر قابل حمل، راهنماهای مرجع سریع ASCD، برنامه ریزان و موارد دیگر.  برای اطلاعات بیشتر به ClassTechTips.com مراجعه کنید.جزئیات اینفوگرافیک "9 بازگشت به ملزومات مدرسه" برای معلمان، از جمله شارژر قابل حمل، راهنماهای مرجع سریع ASCD، برنامه ریزان و موارد دیگر.  برای اطلاعات بیشتر به ClassTechTips.com مراجعه کنید.

شارژر قابل حمل

من عاشق یک شارژر قابل حمل هستم و اگر دیده اید که در سالن های کنفرانس راه می افتم، به احتمال زیاد یکی از این سیم ها از کوله پشتی من بیرون زده است. برای اطمینان از اینکه دستگاه‌هایتان در طول روز روشن می‌مانند، یک شارژر قابل حمل می‌تواند تلفن، تبلت یا لپ‌تاپ شما را به خوبی کار کند. این شبیه به چیزی است که من استفاده می کنم و دوست دارم، اما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

راهنماهای مرجع سریع ASCD

به همان اندازه که من عاشق کتاب هستم (در اینجا لیستی از کتاب های مورد علاقه تابستانی آمده است)، راهنماهای مرجع سریع هم از نظر وزن و هم از نظر تعداد نکات سبک تر هستند. من این شانس را داشتم که با ASCD و ISTE در تعدادی از راهنماهای مرجع سریع شریک شوم. آنها فقط چند پانل هستند، لمینت شده و سوراخ شده، و برای بررسی سریع مواد عالی هستند. این سه مورد من است:

برنامه درسی و راهنماهای آموزشی ASCD یک منبع عالی برای مربیان است. این مراجع عملی را در نزدیکی خود نگه دارید تا در مورد مدیریت کلاس درس، استراتژی های آموزشی و تکنیک های ارزیابی تجدید نظر کنید. این صفحه حتی راهنماهای مرجع سریع تری از ASCD دارد.

برنامه ریز دیجیتال یا کاغذی

حفظ برنامه شلوغ در طول سال بسیار مهم است. یک سیستم برنامه ریزی را پیدا کنید که برای شما کار می کند، خواه یک برنامه تقویم دیجیتال باشد یا یک برنامه ریز کاغذ سنتی. بسیاری از برنامه ریزان کاغذی با برنامه سال تحصیلی شروع می کنند، و این تنها یکی از گزینه هایی است که در آمازون پیدا خواهید کرد.

اگر بیشتر یک برنامه ریز دیجیتالی هستید، ممکن است یک سیستم را در یک ابزار آشنا مانند Google Slides راه اندازی کنید یا از یک ابزار یادداشت برداری مانند Evernote استفاده کنید. من همچنین یک نسخه PDF رایگان از صفحات برنامه ریز دارم که می توانید از آن در قالب دیجیتال استفاده کنید یا برای گزینه کاغذ چاپ کنید.

کفش های راحت

صحبت کردن در مورد کفش در وبلاگ کمی احمقانه به نظر می رسد، اما کفش های راحت برای بازگشت به مدرسه ضروری است. من Rothy's خود را دوست دارم، و چه برای بازدید از یک مدرسه یا گپ زدن با مربیان در یک کنفرانس، همیشه به نظر می رسد که شخص دیگری نیز این کفش ها را دوست دارد. آنها اغلب در وب سایت خود فروش دارند، اما پیوند ارجاع من برای اولین خرید شما 20 دلار کاهش می دهد.

بطری آب قابل استفاده مجدد

آیا بطری آب قابل استفاده مجدد دارید؟ اگر این کار را نمی کنید، این زمان عالی برای انتخاب یکی برای سال تحصیلی است. همانطور که سعی می کنم در طول روز مقدار زیادی آب بنوشم، می دانم که برای استفاده از یک بطری آب کوچک که به جای یک بطری بزرگ چندین بار آن را پر می کنم، بسیار مناسب تر هستم. این Nalgene کوچک مورد علاقه من است.

اگر از قبل یک بطری آب مورد علاقه دارید، ممکن است تصمیم بگیرید آن را برای سال تحصیلی با چند برچسب تازه کنید. مکان‌های زیادی برای خرید برچسب‌های عالی وجود دارد، و در اینجا فقط چند بسته برچسب برای توجه شما وجود دارد:

ذخیره میان وعده سالم

من اغلب در مورد “تنقلات کیف پول” شوخی می کنم زیرا می دانم که وقتی از جایی به مکان دیگر می روم باید چند چیز در کیفم داشته باشم. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید آنها را به لیست لوازم ضروری برای بازگشت به مدرسه اضافه کنید که من آنها را دوست دارم:

افت انرژی در اواسط بعد از ظهر واقعی است. بنابراین، داشتن چند تنقلات سالم در کشوی میز خود، مانند گرانولا، میوه ها و سبزیجات خرد شده، یا یکی از موارد مورد علاقه من که در بالا ذکر شد، مطمئنا می تواند مفید باشد.

خودکارهای رنگارنگ

آیا شما یک نوع خودکار مورد علاقه دارید؟ به‌عنوان معلم کلاس، یک خودکار سبز رنگ مورد علاقه من بود. حداقل، داشتن چند خودکار مورد علاقه در دسترس شما می تواند در طول سال تحصیلی لبخند بزنید. و ممکن است متوجه شوید که داشتن یک نوع خودکار امضا باعث می‌شود دانش‌آموزان راحت‌تر آن را به شما برگردانند در صورت گم شدن یکی از آنها.

یادداشت‌کارت‌های متشکرم

همیشه خوب است که چند کارت یادداشت در دسترس داشته باشید، به ویژه کارت هایی برای نوشتن یک یادداشت تشکر سریع. اگر یک جستجوی سریع در آمازون انجام دهید، خواهید دید که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. این یکی کمی تجملی است، اما من عاشق ترکیب رنگ هستم. منم یه سری از اینا دارم که عالین

AirTag و دارندگان

داشتن AirTags برای من یک بازی را تغییر داده است. من از آنها هم برای یافتن وسایل (گاهی روی میز کارم) و هم برای داشتن آرامش در سفر استفاده می کنم. اگرچه تجهیز هر چیزی که دارید با AirTag کمی سرمایه گذاری است، داشتن تنها یکی از آن ها روی جاکلیدی یا وصل کردن آن به کیف شما مطمئناً می تواند مفید باشد. این یکی از دارندگان AirTag است که من استفاده می کنم. اگر از روزی به روز دیگر چیزها را عوض کنم، برای انداختن در کیف دیگری عالی است.

شما چه چیزی مایلید به این لیست اضافه کنید؟ ایده های خود را با من در اینستاگرام به اشتراک بگذارید (اینجا را دنبال کنید) یا به یکی از خبرنامه های هفتگی من پاسخ دهید (در زیر ثبت نام کنید). من نمی توانم صبر کنم تا در مورد ملزومات بازگشت به مدرسه خود بشنوم!

پست های بیشتری را با نکات و منابع مربوط به بازگشت به مدرسه پیدا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید