9 ایده تابلوی بولتن بازگشت به مدرسه


آیا برای شروع سال تحصیلی جدید آماده می شوید؟ یک راه عالی برای استقبال از دانشجویان جدید و ایجاد لحن برای یک سال مثبت و پربار، تابلوهای اعلانات جذاب و آموزنده است. برخی از تابلوها ممکن است اطلاعات مهمی را برای ارجاع در چند هفته اول مدرسه نشان دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است نگاهی اجمالی به آنچه در سال تحصیلی در انبار است ارائه دهند.

امروز در وبلاگ، تعداد انگشت شماری از ایده های تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه برای معلمان دارم. ما ایده های مختلفی را بررسی خواهیم کرد که می توانید آن ها را برای کلاس، مدرسه یا فضای آموزشی خاص خود تنظیم کنید. در حالی که بیشتر این ایده‌ها کاربرد کلی دارند، اگر می‌خواهید آن‌ها را ارتقا دهید و فناوری را یکپارچه کنید، حتماً این پست‌های وبلاگ را با ارتباطات فنی بیشتر بررسی کنید:

اگر ایده مورد علاقه‌ای برای تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه دارید که من آن را از دست داده‌ام، دوست دارم در مورد آن بشنوم! به یکی از خبرنامه های دوشنبه من پاسخ دهید (اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید) و همه چیز را به من بگویید.

ایده های تابلو بولتن بازگشت به مدرسه

در اینجا لیستی از نه ایده تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه آمده است!

9 ایده تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه را با نکات فنی کلاس کشف کنید.  اینفوگرافیک راه های خلاقانه برای تعامل و الهام بخشیدن به دانش آموزان را نشان می دهد.9 ایده تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه را با نکات فنی کلاس کشف کنید.  اینفوگرافیک راه های خلاقانه برای تعامل و الهام بخشیدن به دانش آموزان را نشان می دهد.

نقشه آرزوهای سفر

یک تابلوی اعلانات نقشه جهان ایجاد کنید، از دانش‌آموزان دعوت کنید تا نام یا تصاویر خود را روی نقشه سنجاق کنند تا مکانی را که می‌خواهند بازدید کنند یا درباره آن بیشتر بیاموزند نشان دهند. این علامت جهانی استقبال دانش آموزان را تشویق می کند تا در آغاز سال تحصیلی رویاهای بزرگ داشته باشند. همچنین بینش هایی در مورد مکان های پر علاقه به شما می دهد که می توانید در محتوای دوره خود بگنجانید.

بازی حدس زدن هوش مصنوعی

امسال در وبلاگ و پادکست مطالب زیادی در رابطه با هوش مصنوعی به اشتراک گذاشته ام. ممکن است این پست را با ایده هایی برای تولید تصاویر با استفاده از ابزاری مانند Adobe Firefly به یاد بیاورید. در تابلوی اعلانات خود تعداد انگشت شماری از تصاویری که با هوش مصنوعی ایجاد کرده اید و تصاویری که در وب سایتی مانند Unsplash پیدا کرده اید قرار دهید. دانش آموزان را تشویق کنید تا حدس بزنند کدام یک هستند.

تنظیم هدف کانون توجه

تابلویی طراحی کنید که در آن هر دانش آموز بتواند هدفی را که می خواهد امسال به آن دست یابد اضافه کند. شما ممکن است این اهداف را به عنوان مجموعه ای از بالن ها، با هر هدف روی یک بالن نمایش دهید. یا ممکن است از دانش آموزان بخواهید که اهداف خود را روی گل ها بنویسند تا یک باغ کلاس ایجاد کنند. اگر دانش‌آموزان با استفاده از پلتفرمی مانند Seesaw صدای اهداف خود را ضبط می‌کنند، از آنها بخواهید کدهای QR Seesaw خود را به اشتراک بگذارند و آنها را به تابلو اضافه کنند.

شخصیت های ادبی

یک تابلوی اعلانات پر از شخصیت های کتاب هایی که در طول سال به دانش آموزان معرفی خواهید کرد، ایجاد کنید. همچنین می توانید شخصیت های کتاب های مورد علاقه خود را در کتابخانه کلاس درس خود قرار دهید. در چند هفته اول مدرسه، شخصیت‌های کتاب‌هایی را که با هم خوانده‌اید به این فضا اضافه کنید.

معماهای ریاضی

یک تابلو با معماها و چالش های ریاضی تعاملی برای دانش آموزان تنظیم کنید. اگر این تابلو در کلاس شما باشد، ممکن است موضوعاتی را از سال تحصیلی قبل یا چیزی که به موضوعات آینده اشاره می کند انتخاب کنید. اگر تخته در یک فضای مشترک در مدرسه است، ممکن است بخواهید پازل ها یا معماهایی را در سطوح مختلف کلاس قرار دهید. سپس، می توانید آنها را هر هفته تغییر دهید تا دانش آموزان را درگیر خود نگه دارید!

اعلان را حدس بزنید

مشابه بازی حدس زدن هوش مصنوعی که قبلا ذکر شد، این ایده تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه از دانش‌آموزان می‌خواهد دستور استفاده شده برای تولید یک تصویر را حدس بزنند. یک تصویر تولید شده با هوش مصنوعی را روی تابلوی اعلانات ارسال کنید و از دانش آموزان بخواهید که درخواست را حدس بزنند. یک کد QR را در گوشه تابلو قرار دهید که به فرم Google پیوند می خورد تا بتوانند حدس های خود را ارسال کنند.

یک رابط کاربری از ابزار Adobe Express' Text Effects که گزینه های مختلفی را برای سفارشی کردن سبک ها و جلوه های متن نمایش می دهد.یک رابط کاربری از ابزار Adobe Express' Text Effects که گزینه های مختلفی را برای سفارشی کردن سبک ها و جلوه های متن نمایش می دهد.

این ماه در تاریخ

یک تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه ایجاد کنید که شبیه ماشین زمان باشد. می تواند یک چرخش «این روز در تاریخ» داشته باشد و چهره های تاریخی و رویدادهای مربوط به آن زمان از سال را برجسته کند. اگر می خواهید آن را بیشتر تغییر دهید، می توانید محتوای هفتگی نیز داشته باشید.

نگاه پنهانی علم

تابلویی را به شگفتی‌های علم اختصاص دهید که حاوی حقایق سرگرم‌کننده، آزمایش‌ها و دانشمندان مربوط به واحدهای مطالعاتی آینده است. این می تواند دانش آموزان را تشویق کند تا در مورد موضوعی که بعداً در سال تحصیلی به عنوان یک کلاس در آن عمیق تر به آن بپردازید، سؤال بپرسند.

نکات دوستدار محیط زیست

به عنوان معلم کلاس در مدرسه ای کار می کردم که تبدیل به مدرسه آهنربا شد. موضوع مراقبت از محیط زیست بود، بنابراین صحبت در مورد نکات دوستدار محیط زیست بخشی از روال معمول ما بود. با یک تابلوی اعلانات که نکات سازگار با محیط زیست را ارائه می دهد، آگاهی زیست محیطی را ارتقا دهید. ممکن است دانش‌آموزان را تشویق کند که انتخاب‌های مثبتی مانند بازیافت در جامعه مدرسه خود داشته باشند.

برای شروع با تابلوی اعلانات بازگشت به مدرسه آماده اید؟ یکی از ایده های این لیست را امتحان کنید! ایجاد یک تابلوی اعلانات جذاب و آموزشی برای بازگشت به مدرسه راهی فوق العاده برای استقبال از دانش آموزان و تنظیم لحن سال تحصیلی است. هر یک از این ایده‌ها مطمئناً برای شما آماده است تا آن را برای گروه خاص خود از دانشجویان ورودی خود تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید