کمیک در کلاس درس و ارتباط هوش مصنوعی با نیکلاس پروونزانو – Easy EdTech Podcast 274


در این قسمت، من با نیکلاس پروونزانو، مدیر، مشاور و نویسنده سازندگان فضایی، در مورد استفاده از کمیک ها و رمان های گرافیکی به عنوان ابزار قدرتمند سوادآموزی که انتخاب های جذابی برای خواندن و داستان گویی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد، گفتگو می کنم. همچنین نمونه‌های شگفت‌انگیزی را خواهید شنید که چگونه او از ابزارهای رایگان هوش مصنوعی مولد برای کمک به دانش‌آموزان برای نوشتن داستان، تولید تصاویر بصری و تولید کمیک‌های دیجیتال استفاده می‌کند و دیدگاه‌های خلاقانه آنها را زنده می‌کند.

گوش بده به قسمت پادکست در پلتفرم مورد علاقه شما:

نکاتی برای کمیک در کلاس درس

  • به دانش آموزان فرصت دهید تا داستان های خود را بیان کنند.
  • هوش مصنوعی مولد را به فعالیت های نوشتاری متصل کنید.
  • دانش آموزان در هر سنی را دور هم جمع کنید.
  • هنگام استفاده از هوش مصنوعی Generative، چیزهای مضحک را از سر راه بردارید.

حمایت شده توسط مینی دوره جدید من “در تابستان امسال چت جی پی تی را بیاموزید”

این قسمت توسط دوره آموزشی جدید من “Learn ChatGPT This Summer” حمایت می شود که اکنون برای همه اعضای هوش مصنوعی من در عضویت آموزش در دسترس است. همین امروز بپیوندید و یک ماه، کل سال تحصیلی یا هر چقدر که دوست دارید بمانید. با 6 ویدیوی کوتاه، فوراً به دوره آموزشی کوچک من “Learn ChatGPT This Summer” دسترسی خواهید داشت. این در هوش مصنوعی من در عضویت آموزش تعبیه شده است، بنابراین شما می‌توانید همه امتیازات اعضا را مانند به‌روزرسانی ویدیویی جدید هر ماه دریافت کنید و چیزهای بیشتری را برای کاوش دریافت کنید. برای یافتن پیوند عضویت به وب سایت من classtechtips.com/ai بروید >>

پادکست های اپل را دنبال و مرور کنید

آیا تا به حال در پادکست مشترک شده اید؟ نمی‌خواهم یک قسمت را از دست بدهید و امیدوارم در این سفر پادکست من را همراهی کنید. وقتی پادکست‌های اپل را دنبال می‌کنید، قسمت‌های جدید در برنامه ظاهر می‌شوند، بنابراین لازم نیست به یاد داشته باشید که به دنبال آن‌ها بروید… برای دنبال کردن پادکست‌های اپل اینجا را کلیک کنید! و اگر یک دقیقه برای یک لطف بزرگ دارید، یک رتبه بندی و نقد را نیز به پادکست اضافه کنید – مطمئناً از آن قدردانی می کنم!

منابع اپیزود

دیدگاهتان را بنویسید