باز کردن آموزش شخصی سازی شده در K-12 با اریک شنینگر و نیکی اسلاف – Easy EdTech Podcast 275


در این قسمت، نویسندگان اریک شنینگر و نیکی اسلاف برای یک بحث فوق العاده در مورد یادگیری شخصی در کلاس های کلاس K-12 به من ملحق می شوند. نکات و استراتژی‌های متخصص را از کتاب جدید آن‌ها Personalize: Meeting the Needs of All Learners خواهید شنید. ما در مورد راه‌هایی برای احترام به صدای دانش‌آموز و انتخاب، تمایز آموزش و ادغام یکپارچه یادگیری مبتنی بر مهارت صحبت می‌کنیم. اگر به دنبال راه هایی برای استفاده از یادگیری شخصی برای افزایش تعامل و انگیزه دانش آموزان هستید، این قسمت برای شما مناسب است!

گوش بده به قسمت پادکست در پلتفرم مورد علاقه شما:

نکاتی برای یادگیری شخصی

  • یادگیری شخصی می تواند تعامل دانش آموزان را افزایش دهد.
  • تنظیم تجربیات شخصی ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.
  • فن آوری آموزشی می تواند به افزایش تأثیر شما کمک کند.

حمایت شده توسط مینی دوره جدید من “در تابستان امسال چت جی پی تی را بیاموزید”

این قسمت توسط دوره آموزشی جدید من “Learn ChatGPT This Summer” حمایت می شود که اکنون برای همه اعضای هوش مصنوعی من در عضویت آموزش در دسترس است. همین امروز بپیوندید و یک ماه، کل سال تحصیلی یا هر چقدر که دوست دارید بمانید. با 6 ویدیوی کوتاه، فوراً به دوره آموزشی کوچک من “Learn ChatGPT This Summer” دسترسی خواهید داشت. این در هوش مصنوعی من در عضویت آموزش تعبیه شده است، بنابراین شما می‌توانید همه امتیازات اعضا را مانند به‌روزرسانی ویدیویی جدید هر ماه دریافت کنید و چیزهای بیشتری را برای کاوش دریافت کنید. برای یافتن پیوند عضویت به وب سایت من classtechtips.com/ai بروید >>

پادکست های اپل را دنبال و مرور کنید

آیا تا به حال در پادکست مشترک شده اید؟ نمی‌خواهم یک قسمت را از دست بدهید و امیدوارم در این سفر پادکست من را همراهی کنید. وقتی پادکست‌های اپل را دنبال می‌کنید، قسمت‌های جدید در برنامه ظاهر می‌شوند، بنابراین لازم نیست به یاد داشته باشید که به دنبال آن‌ها بروید… برای دنبال کردن پادکست‌های اپل اینجا را کلیک کنید! و اگر یک دقیقه برای یک لطف بزرگ دارید، یک رتبه بندی و نقد را نیز به پادکست اضافه کنید – مطمئناً از آن قدردانی می کنم!

منابع اپیزود

دیدگاهتان را بنویسید