اتصال هوش مصنوعی به استفاده از انیمیشن در کلاس درس با نیکی جونز – Easy EdTech Podcast 277


در این قسمت، من با مربی فناوری آموزشی نیکی جونز در مورد استفاده از انیمیشن در کلاس درس برای تقویت تعامل دانش‌آموز، پرورش خلاقیت و ارتقای روال‌های ارزیابی صحبت می‌کنم. همچنین خواهید شنید که چگونه نیکی ابزارهای هوش مصنوعی را ترکیب می‌کند که از صدا متحرک می‌شوند و متن به تصویر تولید می‌کنند تا پروژه‌های انیمیشن را برای دانش‌آموزان در دسترس‌تر و شخصی‌تر کنند.

گوش بده به قسمت پادکست در پلتفرم مورد علاقه شما:

نکاتی برای استفاده از انیمیشن در کلاس درس

  • فعالیت های انیمیشن می تواند تعامل دانش آموزان را افزایش دهد.
  • هوش مصنوعی می تواند به جان بخشیدن به شخصیت های انیمیشن کمک کند.
  • ابزارهای تبدیل متن به تصویر می توانند به دانش آموزان کمک کنند تا پس زمینه خود را ایجاد کنند.
  • معلمان نیز می توانند از این ابزارها برای ایجاد فیلم استفاده کنند.

توسط صفحات برنامه ریز هفتگی رایگان من حمایت می شود

این قسمت توسط صفحات برنامه ریز هفتگی رایگان من حمایت می شود! من مجموعه ای از صفحات برنامه ریز قابل دانلود را برای شما ایجاد کرده ام که می توانید از امروز استفاده کنید. این یک راه عالی برای سازماندهی ماندن در سال جدید یا هر زمانی است که دوست دارید. آنها را چاپ کنید تا در برنامه و وظایف روزانه خود بنویسید، یا از فایل روی رایانه لوحی یا رایانه خود برای پیگیری لیست کارهای خود و تعیین اولویت های روزانه خود استفاده کنید. این صفحات برنامه ریز کاملا رایگان هستند و می توانید آنها را در classtechtips.com/planner >> پیدا کنید

پادکست های اپل را دنبال و مرور کنید

آیا تا به حال در پادکست مشترک شده اید؟ نمی‌خواهم یک قسمت را از دست بدهید و امیدوارم در این سفر پادکست من را همراهی کنید. وقتی پادکست‌های اپل را دنبال می‌کنید، قسمت‌های جدید در برنامه ظاهر می‌شوند، بنابراین لازم نیست به یاد داشته باشید که به دنبال آن‌ها بروید… برای دنبال کردن پادکست‌های اپل اینجا را کلیک کنید! و اگر یک دقیقه برای یک لطف بزرگ دارید، یک رتبه بندی و نقد را نیز به پادکست اضافه کنید – مطمئناً از آن قدردانی می کنم!

منابع اپیزود

دیدگاهتان را بنویسید